Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seútočníci
Autor
supizmus
Tichý, nenápadný zpěv
uprostřed lesa
slova, kterým rozumí jen Francouzi
struny kytary souznící
s větrem ve větvích stromů
v čase
kdy lidé ve městech
se sluchátky na uších
a tvářemi ozářenými displeji telefonů
hledají cesty jak se ukrýt
a být obdivovanými
6 názorů
Radovan Jiří Voříšek
před 11 měsícizvláštní, aktuální
Neumím francouzsky .... :-)
Kdyby byl svět tak jednoduše krásný...
Zeanddrich E.
před rokem(( ...)).
Zrovna včera jsem na Rádiu Plus poslouchal pořad o Francii - mimo jiné o tom, jak se přistěhovatelská menšina stává běžnými procesy nezvládnutelná, ..., zanedbaná integrace mnohamilionové (přistěhovatelské) především muslimské komunity díky jejich kulturní i fyzické separaci již neřešitelná... .
A jak nedávno říkala (rovněž na Plusu) polská režisérka Agnieszka Holland - pokračuje to již vlastně samospádem, a nenalhávejme si, jak jedině tohle může skončit; když bude na světě nedostatek zdrojů, budou se naše děti a vnuci, etc., vraždit v prvé řadě podle rasového a náboženského klíče... .
((...)).
Kdoví, co v budoucnu čeká již i tyto mladé Francouze. Toto je jeden z velikých problémů *demokracie - politici s mandátem na čtyři roky dopředu se cítí být národu (svým voličům) odpovědni (pokud tedy ten pocit vůbec znají) právě jen za ty nejbližší čtyři roky... . Takže málokdy se najde demokratický politik (ovšem ten bez vědomí vyššího smyslu nad sebou, kvůli kterému je ochoten se i se svou rodinou apod. alespoň částečně obětovat pro celek...), který nelíbivě a bolestně řeší věci, jejichž kladný dopad se projeví třeba až za dvacet, třicet, či i více let... .
((...)).
*( -aby nedošlo k omylu; - já jsem jinak velikým zastáncem demokracie...!).
našťastie som zažila suseda s gitarou, sedávali sme na múriku pred domom a spievali do hustnúcej tmy...