Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKupředu levá
17. 06. 2002
2
0
1073
Autor
Agony
Vyhrála nám levice,
jsem z toho fakt smutný,
zřejmě útěk za hranice
bude nyní nutný.
Místo aby Grebeníček
makal s otcem v Jáchymově,
směje se jak večerníček
jak na Primě, tak na Nově.
Státní dluh, to už je cvalík,
nemůže se ztratit,
a za dnešní socdemáky,
budou děti platit.
Co mi tedy dneska zbývá,
Asi půjdu na konto,
A pak stejně jak Romové,
Odletím směr Toronto.
Gastarbajtr
19. 06. 2002
Gastarbajt: neomlouvej se, mě to taky rozčiluje:))))), vždycky si se známýma vjedeme do vlasů (obrazně:)))). Ale to co píšeš, to není berná mince - je to přesně ten populistický tón, který zaznívá z TV, který si přečteme v novinách (viz. kampaň o vile ve Švýcarsku). Každej řekne, Klaus=zlo, ale nedokáže pojmenovat konkrétní problémy. To, že Klaus připravil o práci tisíce lidí je blbost, čirej populismus. Ono je to tady strašně oblíbené, chodit okolo horké kaše a neschopnost vyjádřit se konkrétně. Je to spojeno také s tím, že když chybí fundované znalosti, utíká se často ke generalizování. Dneska v MF vyšel v rubrice ekonomika článek o tom, jak se vyvíjí státní dluh. Možná tě to překvapí, ale za vlády socanů vzrostl oproti roku 1996 o polovinu. Je sice hezké, že budujeme sociální stát a pomáháme potřebným, ale kdo to zaplatí, to už pana Špidlu nezajímá. Tomu se říká Nezodpovědnost. No nic, mír:)
Krel: asi tak
poblito: chce se mi říct Pelclovské A bude hůř...., nechci být falešným prorokem, ale vypadá to na prvního komunistu ve vládě od roku 1989 - chtějí křeslo místopředsedy!!! a náš milý mašinfíra Standa Grossů v tom najednou nevidí problém. Nezbývá, než zopakovat název téhle mojí pitominky: Kupředu levá!:(
Gastarbajtr
17. 06. 2002
stačilo, kdybys napsal, že nesouhlasíš s politickou situací v ČR. Možná by to bylo trošku poetičtější, než ty tvé veršovánky.
Dabi: jo, ale někdo to dělat musí:)
Gastarbajtr: ano, pana profesora, člověka, který má u mě velký kredit. Mimochodem, i komentátor AP Peter Green v komentáři povolební situace v ČR napsal: "Klaus mi bude chybět".... Myslím, že by šlo dohledat důvody, proč to dopadlo tak, jak to dopadlo. Pomineme-li prohospodaření závěru kampaně, velký podíl na tom mají média, zejména TV Nova (paradoxní, že? Železný s Klausem jsou přeci na jedné lodi). Když si například vezmeš vystoupení Klause v Kotli, kde byl vystaven mase dementních umaštěnců s hřebenem v kapse, který zkrátka nedokážou pochopit, že ekonomická stabilita podniku v kapitalismu stojí na úplně jiných základech než v socialismu, a jim skvěle sekundující Míše, která si tam chodí jen pro kytky a obdivný řeči svých příznivců, pokládá populistický otázky bulvárního charakteru, který publikum sebraný kdovíkde vždy rádo zatleská. Jsem nasranej, ale beru to s humorem, snad jen, že to "dílko" ani moc s humorem brát nelze, protože asi nezbyde, než se tak zachovat:))))))))))))
misak: taková ironie, no
vrrr: To, co stačilo, či nestačilo, o tom si rozhodnu sám. Snad ještě můžu a snad ještě budu moct:). Kdybych pouze napsal zmíněnou tezi o politické situaci, vypadalo by to asi jako reakce Gastarbeiterovi. Je to poetičtější? :)