Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohledy
Výběr: Print
17. 06. 2002
19
0
1919
Autor
Mea
Stál jsem
daleko nad městem
díval se na tebe
přes koruny stromů
a doufal že si mě
všimneš
dřív
než
mě ty
stromy
přerostou …
Navždy_Tvůj
31. 10. 2002Severkanova
11. 08. 2002
Jee a toho, že to je ve tvaru strome, jsem si fakt nevšimla :o)
...dřív, než mě ty stromy přerostou... *
Gastarbajtr
20. 06. 2002
No děkuju za kritiky :o))) je moc zajímavý sledovat vaše názory ... musim vam říct jedno ... nejdřív jsem napsal báseň, potom až mě napadlo, že by se s ní dalo dělat "ještě něco víc" ;o)
Litochowitz
20. 06. 2002Gastarbajtr
20. 06. 2002
To Sonatina: O nový přístup nejde (viz D.M. Thomas - 50s, Havel - Antikódy).
pěkná hříčka.
páči sam mi dielko samo o sebe, i s farbami a tvarom, i bez nich by boli (podľa mňa) príjemnou básničkou - zaujímalo by ma, čo bolo prvé - nápad grafický alebo básnický (mám pocit, že tá grafika - strafil som sa?) - je to milé = stromový tip :)
ze se do toho tak...vrtate :o)) proc ne, experiment je to hezkej, ja to ocenuju...a jen tak mimochodem, cet jste nekdo tu basen, nebo se jenom pohorsujete nad tvarem a barvou? ;o)
*!*
Astalavista
19. 06. 2002Litochowitz
19. 06. 2002Smích_a_pláč
19. 06. 2002Litochowitz
17. 06. 2002
Výhrada k formě. Barva zde zachraňuje to, že tvar textu nevypovídá dostatečně o zamýšlené představě. Pokud zrušíme barvu textu, má kaligram tvar např. držátka klasického poštovního razítka, strom připomíná jen vzdáleně.
Myslím, že pokud už se přistoupilo k realizaci této, (zejména s barvou) trochu prvoplánové, formy, stálo by za to, zabývat se jí více detailněji a hlouběji. Takto je to jen příjemná hříčka.
dobrý takhle dohromady, ale i bez toho obrázku stačí na můj tip *
za ten pocit