Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlušnost a neslušnost II.
Autor
Jinys
Máme slušného prezidenta.
Slušně vypadá a slušně, bezobsažně hovoří.
Je-li to slušné, je velice pravděpodobné, že podle rozkazu, ustoupí i ve věcech větších než malých.
Je fajn mít takového fešáka na poštovní známce.
Ale i neslušného prezidenta jsme měli.
Rozvaloval se v křesle, vlastnil vlastní názor, a mluvil o věcech tak, jak je viděl. Pokud se s nimi chtěl novinář, nebo kdokoliv jiný, pustit do polemiky, musel být velice dobře připraven. Neměl rád blbce a dával jim to najevo.
Nebylo úplně jednoduché s ním sedět a obhajovat konkrétní věc, ale v blbé chvíli se na něj dalo, na rozdíl od toho dnešního, spolehout.
46 názorů
K3
Víš, ja si již nepamatuji často ani to, co si zapamatovat chci.
Ale v jednom máš pravdu, stále jsem kouzelný až okouzlující.
Ženská, sexuchtivá družsta, mě v mládí lovila sítí...
:-)
Kdo si to nechce pamatovat tak si nepamatuje. Nemám co vysvětlovat. Zápas hubou.., fakt kouzelné, to stačí.
K3
Ty jsi opravdu kouzelnej.
:-)
Volby jsou zápas hubou!
Co je na tom špatně?
K3 - nerozumím tvé připomínce. Má to znamenat, že byly nějaké volby cinknuté?
Především záleží jakým způsobem si ten který dopomohl k vítězství ve volbách. Tady já tomu minulému netleskám.
Malej blázne, opoziční smlouva byl normální politický tah, který reagoval na stávající politickou situaci. Něco podobného vzniká ve světě velmi často.V Německu také měli velkou koalici CDU + SD.
Ja bych jenom pro pripomenuti sem dal tento odkaz, abychom si udelali jasno o statecnosti a primosti byvaleho prezidenta Zemana. Samozrejme mu v tom zdatne sekundoval nas druhy prezident, taky hodne statecny a primy, Klaus.
Nicmene samozrejme by slo sem hodit i nejake hodnoceni minulosti soucasneho prezidenta.
A o jeho krapet plochosti pri recneni castecne souhlasim.
https://m.youtube.com/watch?v=h7UZZkCSXts&pp=ygUQT3Bvemljbmkgc21sb3V2YQ%3D%3D
K3
To je nepopiratelná pravda, že je presidenta lepší hodnotit až když končí.
Já se jen dost bojím, že vyplněný formulář:
"Hodnocení presidenta".
čekající jen na můj podpis, dostanu do poštovní schránky...
:-(
P.S.
Doporučuji, pro ty, kdo pojem neznají, najít si význam slova: "nadsázka".
dadadik
Vstoupila jsi do debaty sama a dobrovolně.
Fakt, jóóóóóóóóóóóó!
:-)
Jak je ctěná libost
o politiku se zajímám, ale zrovna na písmáku tady debatit ne e e :)
dadadik
Pokud se do něčeho pouštím, vždy se připravím.
A pro polemiku o čemkoliv, kdekoliv platí, že minimálně čtu všechny připomínky. A nejen čtu, snažím se pochopit i myšlenku...
Opakovat cokoliv, v daném řetězci je proto zcela zbytečné...
:-)
P.S.
Vaši citaci ale považuji za přihlouplou blbost, většího kalibru a nepovažoval jsem za důležité /smysluplné na ni reagovat.
S dovolením jsem nakopírovala Radovana Voříška a končím tu s debatou:
Prezidenta Pavla jsem slyšel mluvit mnohokrát. Bezobsažnosti jsem si nevšiml. Všiml jsem si jen absence mstivosti, pohrdání, vulgarit a proruských tezí. Ty nechyběly Zemanovi.
dadadik
No jo, ale v armádě se poslouchá nadřízený bez ohledu na vlastní názor. Jen velitel se občas mění.
Inu, také jsem se musel projevit...
:-)
že mají lidi různý názory víme všichni :)
nějak jsem se ale musela projevit
Přátelé,
K věci jsem napsal již vše, co jsem uměl, nebo chtěl.
Neberu vám váš názor, ale já mám vesměs jiný.
Přeji vám i sobě abych se mýlil.
:-)
malej_blazen
před 11 měsíciJinys: ale to stari nebylo gro veci... alebrz opozicni smlouva od ktere je jiz zcela jasne, ze Zeman je cokoli nez rovnej a odvaznej chlap.
Tady se ale zase plete pojem slušnosti. To že někdo líp vypadá a je líp oblečený neznamená že je slušný. Jako kdybys nám to chtěl podsouvat. Na předešlém prezidentovi jsem si vážil že dokázal jít se svým názorem třeba proti všem, což značí určitou sílu. To ale taky neznamená že byl dobrý prezident.
malej_blazen
No nechci tě děsit, ale stáří ubere především na síle.
A je celkem jedno co děláš.
Uvidíš sám...
Přátelé,
je určitě dobře, ža doposud máme svobodné volby.
Jenže, doposud...
Oni komunisté v roce 1945 dostali také cca 40% hlasů...
( Pozorně číst! Nenapsal jsem 1948. )
Ale přiznám se vám. Zelenou gumu jsem také volil. Naštěstí to bylo jen v papírnictví. Ale nějaký moc kvalitní výběr neměli...
A k muži, kterého si vážím, jsem již vše, co nepřekračuje rámec psací party, napsal.
Ale neberu vám váš názor.
A kruh se uzavírá...
:-)
Co jsme si zvolili, to máme... tenkrát i teď. Naše problémy ani jeden prezident nevyřeší... Vlastní názor je hezká věc, ale prezident zastupuje poněkud víc lidí než sebe, že? Já bych od něho chtěla třeba to, aby nedělal Česku v zahraničí ostudu.
Prezidenta Pavla jsem slyšel mluvit mnohokrát. Bezobsažnosti jsem si nevšiml. Všiml jsem si jen absence mstivosti, pohrdání, vulgarit a proruských tezí. Ty nechyběly Zemanovi. Možná, že právě toto pojmenováš "obsažností". Pak máš pravdu.
Jinys: ja nevim no, jestli je rovnej a odvaznej chlap. A nemyslim si, ze je to otazka stari. Respektive jestli prave stari nevypichne ty nejzakladnejsi vlastnosti cloveka, ale myslim, ze jiz od dob opozicni smlouvy je Zeman vsechno mozne, jen ne rovnej a odvaznej chlap.
aleš-novák
:-)
I čeština se stala slušnější...
Místo vulgárních slov se dá použít "Nutella" a hned je svět veselejší...
Norsko 1
To, že nemáš na poleniku se mnou, neznamená že jsem manipulant.
A víš co je zajímávé?
Že většina blbů, se vždy uchyluje k osobním útokům.
:-(
malej_blazen
Omlovám se za poslední komentář.
Nepatřil tobě!
Promiň.
Nohužel to nejde smazat.
:-(
malej_blazen
To, že nemáš na poleniku se mnou, neznamená že jsem manipulant.
A víš co je zajímávé?
Že většina blbů, se vždy uchyluje k osobním útokům.
:-(
malej_blazen
Na to, že je rovnej a odvážnej chlap.
Ale je asi dobré, včas odejít, odkudkoliv...
Ale je to můj názor, který čerpám se znalostí jeho odborné publikační činnosti z dob sociku a rámcové znalosti jeho publikací jako politika.
malej_blazen
před 11 měsíciA v cem... samozrejme
malej_blazen
před 11 měsíciS v cem se dalo na Zemana spolehnout? Na jeho nevyzpytatelnost?
Norsko 1
Jen si diskutuj podle tvého gusta a schopností.
Ale zeman být nemohu, protože šlechtické tituly byly v ČSR zrušeny krátce po založení republiky.
:-)