Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 52
Autor
Kočkodan
V lokále vydatně nasával, ale ukázalo se, že vůbec nemá na zaplacení. Po reakci rozzuřeného výčepního vyletěl ze dveří obloukem. Do tohoto pohoztinství pak už ani nepáchnul.
Podle toho, jak se onen muž choval k ženám, bylo jasné, že nikdy nechodil do kanečních.
Policie uzavřela množírnu psů nové rasy obtěžující především ženy, tzv. sápejů.
Politika atakoval nespokojený dav při projevu slepičími produkty. Jelikož byla muška přesná, scházel z tribuny jako vaječný invalida.
Již jeho název naznačuje, že kozlík lékařský patří mezi mečivé byliny.
Během letu takřka nespustil svou aktovku z očí. Měl ji deklarovanou jako příčuční zavazadlo.
Některým kruhům například v Bavorsku se stále nelíbí Benešovy sekrety.
Nevolníci si v době žní dobrovolně a ochotně přidávali směny při pracech směřujících k získávání zrna z klasů. Díky uznalému feudálovi se tato jejich iniciativa záhy kladně projevila na výmlatní pásce.
V aukční síni nastalo pozdvižení, protože ochranka vyhodila jednu dražební hostku.
22 názorů
Rhode, ze tvého komentáře se u mne žádný nechtěný sekret (například vzteklá pěna u huby) neobjevil.
Málem jsem úplně pozapomněl na akt slušnosti a dopustil se hříchu v podobě nepoděkování za vaše reakce na tento díl. Ale naštěstí jsem opomenutí přece jen zaregistroval a tímto textem napravuji. Takže díky.
U válečného invalidy jsem měl později jakýsi vágní dojem, že se něco podobného už někde objevilo. A vskutku to byl Martin, který pár válečný – vaječný použil jako první. Snad se jedná z mé strany pouze o inspiraci a nestal se ze mě na starší kolena plagiátor.
Vyprdli se na oslavu dvacátého výročí svatby. Bylo to pro ně jubilejno.
Pohoztinství, sápejové, vaječný invalida nebo dražební hostka. Tyto Pokrourky jsou trochu ve znamení násilí, které je tak příznačné pro předvánoční shon. :-)
Líbí se mi velmi!
Rád psával o ubývajícím Měsíci. Byly to nádherné srpeční verše.
Moc se mi líbí pohoztinství, vaječný invalida a příčuční zavazadlo. :)))
Kozlík lékařský možná skutečně mečí - vydává mečivé vibrace, působí monotónní zvuky a uživatele uspává. Monotónní zvuky se doporučují pro uspávání kojenců.
Je mi smutno z toho, jak se oteplováním scvrkávají kry. Jsou to takové kří žaly.
PS
hodně slušný nápady
Supeeer - všechny - kozlík lékařský vede -
Lékař napsal v rychlosti zprávu o problémech s prsty na nohou. Má vymočené oba balíčky.
Pár terčů pro slepičí produkty bych taky měla :-)))
Nemá to chybu, u nás je docela tradice ve tvorbě vaječných invalidů
Výborné, a hned první pokroutka s návodem, jak si zadarmo dopřávat v hospodě. Takové vyhození trvá jen pár vteřin, ale konzumace může i hodiny, krásný nepoměr.
Příčuční zavazadlo! Teď už to z tý hlavy nedostanu! :))))
Kočkodane, Ty mě jednoho dne budeš mít na svědomí!