Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedvacet čtyři
Výběr: hermit, Lyryk
17. 06. 2002
8
0
1618
Autor
čtyřicet
oheň byl setkáním
pastevce a hada
syčící pára strachu
milostná slina na kameni
brána zamčená pískem
vchod do němoty
kámen olizuje ticho
voda je slovo
dozpívané hvězdy
hle pastevec
papoušků a opic
v prázdném pokoji
uprostřed vln
tříšť hlásek a gest
výrazností jsou obrazy až samostatné :-)) kladívkem rytmu na hlavičku tahle báseň bušit nechtěla; autora je třeba respektovat, jinak budeme ve směšně situaci, kdy budeme sonetu vyčítat, že není "dost" haiku... :-))
nějak tomu nerozumím. vyvolané souvislosti nejsou moc výrazné. hloubka pocitů v rámci jednostlivých řádků, i při promílání toho textu v ústech mi nepřipadá, že byste chtěl/a vůbec udeřit, a už vůbec ne trefit a už vůbec ne hřebík a ten jistě ne na hlavičku.
jakoby jednak nebylo o čem, ale ani jako by z toho nic neplynulo.
Chci u toho špatné věci? Mám špatná kritéria?
Podobne ako Climaster. Zaujalo, avšak kdesi tam hlboko vzadu, kde sám nedočiahnem a nevidím. Tip.
aha, celý cyklus na sebe postupně navazuje, že?
bezva no, jen bych se opakoval :-)
t
v
hermit: Ano, je to vlastně pořád jedno a totéž. Jako by se to propadalo. Sám jsem tím překvapen a nevím, co z toho nakonec bude. :-)
kirkov: souhlasím, že je to omšelé, nudné, fádní. Ale pičovina ne, na to jsou tu jiní specialisté.
...nedokazu do toho proniknout...asi bych musell hodne kombinovat a spekulovat...ale toz obrazky su to pekne...neco mi to pripomina ale neodvazuji se k pripomince...:o)