Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDen štědrý...
Autor
Gora
Ve vaně kapr -
děti se chodí dívat
co dělá Karel
Vánoční Krumlov -
vnučka vede andílky
s lucerničkami
17 názorů
Kočkodan
na botě žralok
kdyby tak bylo sucho
nebo na nové
Radovane, díky, tobě také pohodu vánoční...
a kapr Karel je v rybníku kousek od nás, na Dubíku.
Pokoj, lásku, radost a srandu tobě a tvým blízkým
Aha, to jsem nevěděla. Myslela jsem si, že celá zářila, jak se těšila na večer.
Díky všem. Jarmilo, Andělské troubení je akce v ČK,kdy jdou malé děti průvodem,vede je režisér Strach... mají kostýmy andělů...
Den štědrý....a příliš sladký. Teď jsem vděčná babičce, že hlídala, aby jsme se nemazlili s kaprem, říkala, že je blbost, aby byl ve vaně a že za chvíli bude stejně zabitý. Jo, ale chtěly jsme to, já i sestra jsme to chtěly každá zažít alespoň jednou, měly jsme pocit, že bychom o něco přišly. Pak byl problém najít někoho, kdo ho zabije. Říkat dítěti, že je andílek, to také nebylo zvykem. Ale jinde jsem to slyšela. I to pojmenovávání kapra. Myslím že jsem slyšela, že mu někdo říká Pepíku.
To s kaprom je krásne vyskladané, fráza za predelom ponúka až v druhom riadku nečakané prekvapenie.
Druhé tiež vydarené. Ozajstné haiku Vianoce.
Pohodové sviatky tebe Ireni aj všetkým.
Také přeji pokojné Vánoce... .
Jedna uvnitř, druhá vně. Druhá je kouzelná. Jinak sazřejmě přeji i já pohodu klid a hlavně mír, toho se nedostává.
Krásné a klidné Vánoce přeju.