Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDruhé vydání knihy
Autor
mpat
V listopadu vyšlo druhé vydání knihy Tajemství dřeva, kam jsem propašoval i baletrii, opatrně. Recenze na to byly mírné, snad proto, že tahle kniha byla i pro ženy. A když jsem se ptal na tzv.křest a další propagaci, bylo mi řečeno, že to už není novinka, to už je druhé vydání! No dobře, říkám si - a není snad druhé vydání hodno větší pozornosti a oslavy a radosti, než novinka? Já myslím, že ano.
Co myslíte vy? Budete dělat oslavu u druhého vydání, třetího?
5 názorů
Já mám od tebe nejradši Akord a jiskry, ale Tajemství dřeva jsem ještě nečetla. Doufám, že se časem objeví v naší knihovně.
Gratuluji k úspěchu!
Oslavu bych asi nedělala, ale hřálo by mě, že se první vydání vyprodalo. Že se našli čtenáři, kteří skutečně stojí o (moji) knihu!
Gratuluju! Nevím, jestli jsou tu takoví literární machři, co se mohou pyšnit opakovaným vydáním některé knihy, ale za sebe mohu říct, že bych určitě oslavila jakékoli vydání ;)
Já jsem oslavu dělal a druhé vydání hladila - loutka. dřevěná