Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLoučení
Autor
kadeřavá
Poslední úsměv
za kterým se schovávají slzy
poslední hodiny,
minuty,vteřiny
přijdou brzy
a s každým novým ránem
nová naděje
a s každým západem slunce klid
přivítejme nový rok vesele
přejme mu,
aby byl takový správný
jaký má být
10 názorů
To je hezké přání. Snad se vyplní :-)
Starý rok nebyl špatný? Dvě války, tisíce mrtvých, zemětřesení v Turecku, při kterém zehynulo ještě víc lidí než v těch dvou válkách dohromady a co se týče bláznivého počasí jedna katastrofa za druhou...
Často přemýšlím nad tím, že lidé z paneláků a obecně lidé z velkých měst dneska už žijí v naprosto jiném světě než my na venkově. Co jim se vlastně může stát, když my máme zatopené zahrady, zatopené sklepy nebo povodní rozbořené chalupy?
APodezDívka
před 11 měsíciStarý rok nebyl špatný. Byl prostě jen takový jaký byl. A nový? Za chvilku bude taky starý...
Ten starý rok byl tak špatný, že by ten nový přecejen mohl být aspoň o trošku lepší. Třeba by mohla skončit nějaká ta válka. Takže - všchno nejlepší.
K tvému přání se ráda připojím.
Zeanddrich E.
před 11 měsíciAnelo, také přeji dobrý celý Nový rok... .
Kadeřavá, díky za přání - a i tobě vše dobré v novém roce!
Snad zlí lidé s ničivou mocí v rukou usnou navěky. Světu sluší klid. Tak tedy... tenhle rok učiní svůj první krok, držím mu i já palce.