Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezaručeně
17. 06. 2002
3
0
1919
Autor
green
O Tobě
a pro mě
můj malý, nezjištný
písal si písničku
z chlebové kůrky
bez pálivé cibule
a falešných slziček
syrovým dotykem
sýrovou sonátu
bez lásky
bez drátů
spojenou jemným otiskem
s měsícem pod hladinou
(se světlem na Tvých zádech)
s nevyjasněnou touhou
po rašeliništích,
kde by se dalo přikrýt
a neschovat
vnímat a nemuset poslouchat
Věřila sem Ti až do toho posledního
(oka)mžiku,
kdy ses konečně upřímně
usmál
\"je to minulost, ne?\"
jo, je to krásně napsaný.. ale to j.. To už rovnou můžeme zrušit pravopis gdyš se slovo jynak vyslovuje a jynak pýše :o)))
enfin: spoustu lidi nepouziva carky mezi slovama a vetama, vsimni si, treba Kerouack, spoustu lidi dela zavorky a veci, ktery pravopis nepripousti. A ja nepisu "j" ve slove jsem protoze mi to pak celou vec narusuje a ja mam pocit, ze to nejde ze me... Kapito? :)
jasně, OK.. já ale nemluvila o interpunkci (taky ji většinou vynechávám :o) Myslela jsem fakt slova, který se jinak čtou a jinak píšou, to je všechno.. a když se ti líbí to slovo bez j, prosím, máš ho mít :o))
Jaká škoda chyb:o(
Krásný dílko, jak si většinou potrpím na formu, rytmus či tak, tak tady nechybí, právě naopak!!
Dýchá atmosphérou, fakt;-)
TiP& Plyš...
JRR: promin a diky... (plis, nemohl bys me na ty chybisky upozornit, ja se nemohu jaksi tento...soustredit... :o) ... Diky moc!!
Čtu znovu& ona to chyba být nemusí... "Písal si", jako sobě, nebo "písal jsi"?
ma tam byt jsi, ale ja to j nikam nepisam, nebot chodim do dramaku a ono se nesmi vyslovovat a me se to tak vjac libi, ale stejne diky :o))
Ano, správný herec nevyslovuje j ve slově jsi:o)))
Báseňka smutnokrásná...
Máš můj upřímný t*