Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seco tak oživit daddy dnes
Autor
daddy
mrzení co kdy stalo se
babrání
patlání se ve vzpomínce
s léty
nové pohledy
co tak s věkem nesou se
však k čemu jsou
mně
opusť je
nech je uzavřené
uzamčené skoro
mluvit o nich s kýmsi u kafe
to snad jen
13 názorů
Někdy se u kávy oživuje velmi nesnadno. O tom by mohl (kdyby mohl) pan Vávra dlouze vyprávět...
přesně tak, leda tak na pokec u kafe a to ještě s někým, kdo má nadhled a tak ......
"Písmák jako takovej" mě nezatěžuje, protože, nechci - li vstoupit na nějako sociální síť, mohu o literatuře diskutovat pouze na litwebu. U nás ve Vyhnálově se s medvědy a vlky o poezii dost špatně diskutuje. Oč jednodušší to měl Luis de Góngora na dvoře Lilipa III!
V sedmnáctém století básníci taky mobily neměli a jak skvělé sonety tehdy někteří psali! Takže jsem zatím splnila první předpoklad: nemít mobil. Možná mě jěště příliš brzdí a zatěžuje ten počítač.
Já jsem mobil zrušila a na internet chodím jen do knihovny. Bez mobilu se konečně zase cítím svobodná.
Vzpomínat můžeme u počítače on line. Jestli při čtení básniček na monitoru ještě popíjíme dobré kafe, pak je to skvělý bonus.
To si nemyslím. Já sice vzpomínkové básničky už dávno nepíšu, ale když jsem v minulosti pro Písmák tu a tam nějakou napsala, zpravidla měla úspěch. Lidi si rádi společně občas zavzpomínají.