Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

posilovna

26. 01. 2024
4
11
203
Autor
Ptakopysk

třesou se mi ruce z posilovny

nikdo mi tím není rovný

 

hrnkem sem si vyrazil

čtyry zuby

ret si děsně obrazil

jak teď budu vypadat na zásnuby

 

moje milá hekne

jak se mě lekne 

a pak se mně zřekne


11 názorů

Rhodesie
před 9 měsíci
Dát tip Ptakopysk

Jestli si správně vzpomínám, ve fit centru jsem byl 3x. A to z důvodu, že to bylo zároveň odběrné místo, kam jsem si nechal poslat jídlo...


Ptakopysk
před 10 měsíci
Dát tip

díkec úde


Al Jal Úd
před 10 měsíci
Dát tip Ptakopysk

Opatrně zvedej činky

ať zůstanou ti všechny údy

vyrýsuješ svalů linky

cesta k fitku vede tudy!


Safián
před 10 měsíci
Dát tip

Ptakopysku, to já vím. Ale tam jsi ukázal potenciál.


Ptakopysk
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Díkec Safijáne, Litars byl při skládání mojim vzorem. Básník musí mít vzor v tom nejlepším, nejdokonalejším tvůrci na světě, kterej nedělá nikdy žádný chyby. Tady tohle toto je jenom taková sranda.


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

Safián správně dí ..


Safián
před 10 měsíci
Dát tip Janina6, Al Jal Úd

Poslední verš 2 strofy je příliš dlouhý. Narušuje spád básně. Možná bys měl rozvijet to, co jsi naznačil v básni věnované panu Litartsovi.  Byly tam sice drobné rytmické kiksy a nadbytek vulgárních várazů, ale celkový nátisk, verva a, kupodivu, to bych od tebe, obvykle nejistého autora, nečekal, poměrně jistá vitrtuozita, kterou jsi rozmetal L představu o výjimečnosti jeho postupů.


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

.. a dobře udělá


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Překlípek:

třesou se mi ruce z posilovnyni - posilovni/ny:-)


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Gora, Al Jal Úd

S cvičením se musí začínat opatrně. Já jsem jako trenérka byla na začátečníky vždycky hodná a spíš jsem frajírky brzdila. Jednak mi jich bylo líto, jednak jsem nechtěla přijít o zákazníky. Přitvrdila jsem až časem.

Za básničku o posilovně rozhodně musím dát tip.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Škoda že tu nemáš fotečku (v současném stavu)...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru