Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 55

28. 01. 2024
18
13
277
Autor
Kočkodan

 

Má doma kočky a když si pořídí nějakou novou, tak u ní vždy zjišťuje přesnou výšku, délku a váhu. Je značně mícoměrný.

 

Při spaní si o sebe tře hlasitě zuby a manželovi stále silněji vadí, že jeho žena dělá po nocích skříptérku.

 

Na dermatologii mu odebrali vzorek z podivné vyrážky. Ale v laboratoři nic nezjistili. Nevyzpytatelné jsou holt testy koží...

 

Sedlák se vrátil z trhu spokojený – koupil tele za dobrou cenu a navíc k němu dostal i zábuční list.

 

Je duševně rozhozená a psychiatr teď dává postupně dohromady tenhle puzzlíček nervů.

 

Dost často se v hospodě opije natolik, že by se sám ani nedostal domů. Avšak jeho mnohem střízlivější přítel mu pokaždé pomáhá, podpírá ho a jde celou cestu s ním. Násoska může být rád, že mu tak spolehlivě fungují kámovody.

 

Rozhodl se, že omezí přísun sacharidů a přestane si dávat do kávy a čaje cukr. Že bude prostě držet slaďovku.

 

Již skoro měsíc a půl se (obzvlášť po požití alkoholu) chová násilnicky a vyvolává rvačky. Má svoje pěstinedělí.

 

Láska ošetřovatele dojnic šla tak daleko, že začal v kravíně (jemu nepatřící budově) i přespávat a stal se z něho skoter.


13 názorů

Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Chci si stále uchovat svou dobrou pověst (která snad skutečně existuje), takže ani tentokrát nehodím na projev díků obrazný bobík. Navíc mi to opravdu nic neudělá a nebude vůbec nic stát. Takže vám všem pěkně děkuji.


Al Jal Úd
před 10 měsíci
Dát tip

Zábuční list, kámovody z hospody a puzzlíčky nervů - výborný :))


Hamar
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Perfektní!

Za mě nejvíc testy koží, zábuční list a kámovody!


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Znám z posilovny spoustu pánů, kteří soustavně zjišťují u svých partnerek, které se rozhodly hubnout, jejich míry a váhy. Taky jsou asi mícoměrní. A Harpagonové jsopu zase mincoměrní. Tip.


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Všechny mě bavily, kámovod se podroušenému hodí 


Radovan Jiří Voříšek
před 10 měsíci
Dát tip Al Jal Úd

Cvičil tak, až mu svaly rostly všude. Stalo se z něj typické mozkulum.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Al Jal Úd

Líbí se mi dnes - nejvíc - puzzlíček nervů, zábuční list a pěstinedělí:-)


Jednapoetka
před 10 měsíci
Dát tip Nami 99, Alegna, Al Jal Úd

Testy koží...Ten je boží...:-)))))


Diana
před 10 měsíci
Dát tip Alegna

Občas mám také puzlíček nervů, ale sklenička něčeho dobrého mne zachrání :-)))


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Al Jal Úd

Úžasné všechny tři kategorie:

  • zvířecí
  • medicínské 
  • opilecké

 


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, 8hanka, Al Jal Úd

Supeeer - všechny - zábuční list vede.

Jeho ex manželka měla často trému. Mluvil o ní jako o extrémní. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru