Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNikdy nenajdeme planetu, jako byla Země
Autor
že
Nikdy nenajdeme planetu, jako byla Země
22 názorů
To je úžasně napsáno. Co v tomto díle čtu, to vidím v představě... naskakuje mi samo od sebe. Líbivé. Čtivé.
Já prostřednictvím svých snů přebývám i na paralelních Zemích... A že jich je!!! Prostě nekonečně nekonečno ne_? ;)
Jenom si říkám co s takovým textem? Dalo by se to doširoka rozepsat, aby se to dalo použít, takhle to je jen jako takový výkřik do tmy.
Trochu - s pomocí interpunkce - upravit text v závěru:
Literární kritik
před 10 měsíciSvětelný rok je jednotka vzdálenosti, nikoliv času.
Zajímavá mini s přesahem.
Zde bych ukončila tečkou a poslední, silnou větu začala velkým písmenem:
vesmírný šluk
Nevím zda chtě nebo nechtě je to velmi obsažný textík. Zvlášť první nostalgický řádek. Mrazí z něj. A poslední jaksi varovný. To mezi tím, Beatles a I Love you je nejspíš P.S. I Love you. Působí to jako poselství mladých lidí, mohlo by být jako úvod k románu či tak něco...
Našel jsem tvoje dílko a přečetl si ho.
A tohoto činu nelitoval. ;-)
Vím, že první větu svého textíku myslíš asi jako nadsázku, ale opravdu by se hodila spíše do oněch šedesátých nebo sedmdesátých let o kterých píšeš. Tehdy jsme ještě dokonce věřili, že jsme sami ve vesmíru, protože jsme neznali metody, jak vůbec objevit nějakou exoplanetu. Dnes se za exoplanetami honí celé týmy vědců a existují speciální dalekohledy, které nedělají nic jiného, než že objevují planety v jiných hvězdných soustavách. Známe jich už tisíce. Dokonce existují tzv. "superzemě", které jsou mnohem větší než naše planeta, jsou od hvězdy v ideální vzdálenosti a je na nich s velkou pravděpodobností mnohem starší a mnohem vyspělejší civilizace, než je ta naše.
chtěla jsi za hvězdami a teď stárneme v raketě vzpomínek - tak tenhle řádek je pro mě nej