Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seManželovi Kudlanková řekla před rozvodem slova
Autor
Nami 99
"Dlouhému po soudech tahání
můj způsob rozchodu zabrání.
Myslím si, že na tom není
nic těžkého k pochopení.
Zopakuju ti to znova.
Opustím tě jako vdova."
34 názorů
To mě mrzí Alenko, rád jsem si s tebou povídal. Přeji ti brzké uzdravení a co nejdříve se zase ukaž. Těší se Láďa.
Nami,
já tady jako autorka a komentátorka zase na nějakou dobu končím kvůli syndromu vyhoření. Budu už přítomna jen jako nezávislá pozorovatelka. Přeju ti v budoucích týdnech a měsících hodně úspěchů.
V Praze chodili do školy pražáci. Jednou se stalo, že ve třídě prasklo prasklo. V prasešitech měli praděti pralinky. V potoce za školou cákala voda : "pracák, pracák." Prarybář tady měl políčeno na paštiku. Sadař narouboval nový paroubek. Paní učitelce, vdově po četníkovi přezdívali početnice.
Ano, a odehrávalo se to ve městě Praha, což bylo velmi staré ha - haha.
V té době bylo všechno "pra." Marie byla prapanna a narodil se jí praJežíšek, protože ji osvítil praduch svatý. Malý synek dostal pod sekvojovec mamutí praautíčko, táta pravidla prastarého pravopisu a máma pračku.
Myslíš? Lysohlávky určitě rostly i tehdy a ty by jim třeba mohly prozradit, kdy se nerodí Ježíšek nebo třeba Santa Claus.
Ale v době kamenné by mohly být krásné vánoce. Představuji si v jeskyni stromeček s pazourkovými ozdobami a pod ním dárky zabalané v zubří kůži.
Moc ti přeji, aby ses dožila co nejvíce metrů. Ale na Vánoce to zdobení musí být docela záběr. Ale zase pod smrk by se nevešlo tolik dárků.
"Tati, kdy už budou Vánoce?" Ptá se seynek otce v Době kamenné.
"Tak to si ještě několik tisíc let počkáš."
Nic velkého: prasata, býci a tak... Ještěže to nebyli brontosauři.
Já mám zase na zahrádce se sekvojovec mamutí. Ten na rozdíl od mamutů samotných zatím nevyhynul. Teď je vysoký tak 25 metrů, ale doufám, že se dožiju výšky aspoň padesáti metrů.
Kdysi jsme měli hospodářství, nic velkého, prasata býky a tak. Mám zvířata celkově rád, kůň je hezký a šlechetný a klidně bych i oral. Ale to nevím, jestli má spojitost s minulými životy.
Tak to je zajímavé, Nami. A přitahuje tě to ke koním a k pluhu, když jsi byl podkoní a rolník?
Možná víckrát, ale dál jsme se nedostali, možná tam byl nějaký blok. Byl jsem sluha, podkoní a rolník. Měl jsem 11, 8 a 6 dětí. Teď mám 4, tak pomalu ubírám, ale to není slabším výkonem ale díky modernější ochraně.
A jak víš že potřetí? Nechal ses zhypnotizovat, aby sis vzpomněl na minulé životy?
Tak to u mě nehrozí. Už jsem reinkarnoval po třetí a pokažé v plné kondici. Co mi vadí, že pokaždé do chudé rodiny.
A ty myslíš, že to do další reinkarnace stihneš? Tak si tam v nebíčku pospěš. V další inkarnaci by ses mohl narodit jako frigidka nebo jako impotent.
I pavoučí samečci by mohli psát o tom, jak je krásné umírání při sexu...
Úmrtí nikdo nezabrání.
Než nemocí či úrazem,
je přeci lepší umírání
při sexu mezi přírazem.
U kudlanek zůstane naživu aspoň samice, ale co mají říkat jepice? Sex někdy zabíjí.
Pan Kudlánek je prostě k sežrání...
Kudlanka byl kdysi skautem
znal všelijaké dovednosti
a tak v tom zápalu zlosti
se přejel vlastním autem.
Teď jde jen o to, zda manželka je vražednice, nebo manžel spáchá raději obětavě sebevraždu. Tip.
On prý chlastá, hloupě blafe
a když se s ním vyspí, zvrací,
Kudlanková vaří kafe,
Maryša je inspirací.
Kudlanka v lavoru bublá
voda v plicích, v zádech kudla.
Kudlanková trochu zrudla
zašlápla v tom fofru pudla.
Uvažujúc nad škvrnami v jekori,
utopím si ho sama potichu a v lavóri.
Velká, dlouhá kudla nová
mezi lopatky se schová.
Tak se k manželovi chová
vražedkyně Kudlanová.
Rozlil si to u Blanky,
v závěru už chrčí nádech,
končí život Kudlanky,
kudla mu teď trčí v zádech...
To je na jistotu.