Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo zkurvil svět (1. část)

31. 01. 2024
2
2
110

Když Jahve, bůh pouště, stvořil prvního z nás, vštěpoval mu, že svět se skládá ze dvou odlišných říší, ve kterých platí odlišné zákony, každá z nich existuje nezávisle na té druhé, žádnou z nich není možné vykládat prostřednictvím zákonů fungujících v druhé, každá z nich je pro nás stejně důležitá a aby svět správně fungoval, musí se obě udržovat v rovnováze a nikdy, za žádnou cenu, se nesmí smísit dohromady. První z nich je říše sexu a našich sexuálních fantazií a druhá je říše našeho běžného života.

 

První lidé se jeho návodem řídili a uchovávali svět v rovnováze, ale časem se začali rodit muži, kteří už na jeho slova úplně zapomněli, začali přenášet své sexuální fantazie do běžného života a promítat je do jeho zákonů, až úplně ztratili schopnost rozlišovat mezi sexuálními fantaziemi a běžným životem, a tak původní rovnováhu narušili a svět zkurvili. A jelikož svět byl očividně vychýlený a muži ho nedokázali nijak opravit, převzaly nad ním vládu ženy a pokusily se vypudit sexuální fantazie nejdřív z říše běžného života, a vrátit mu jeho původní zákony, ale jelikož uvěřily že říše sexu souvisí s vládou mužů, rozhodly, že sex se odteď musí řídit podle zákonů běžného života, a tak se rovnováha vychýlila zase opačným směrem................(pokračování příště)


2 názory

Janina6
před 10 měsíci
Dát tip

Počkám si na pokračování. Zatím mám na jazyku spoustu "ale".


kuba.49vojenciak
před 10 měsíci
Dát tip

Otázka, zda souhlasím, ale napsáno dobře.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru