Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O zeleninové chaloupce

03. 02. 2024
4
6
124
Autor
Jinys
Náš Tomáš, 8 let
 
Karel a Lucie měli rádi zeleninu.
Jednou na velkém poli sbírali hrách. Uprostřed pole nalezli malou chaloupku. Byla celá zeleninová a také trošku ovocná. Stěny měla z banánů, střechu měla udělanou z sušených jablek, kterým se říká křížaly. Dveře byly udělány ze zelných listů. Děti se do chaloupky s chutí pustili a celou ji snědly. Jen zelné listy nechali, ty jim nechutnaly. Nikdo je při jídle nerušil, chaloupka byla úplně prázdná. Když se najedli, snadno se vrátili domů, protože hrách je nízký a zabloudit se v něm nedá.



6 názorů

a2a2a
před 8 měsíci
Dát tip Jinys

Tomáškovi Tip. Jen jsem se bál, že snědly hodně hrachu a to je motivovalo k úspěšnému návratu. Ale to by se přihodilo spíše nám dospělým.


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip

Tomáš si  zaslouží tip


dadadik
před 10 měsíci
Dát tip Jinys

Tak vnuk dělal referát a v něm zas drak se stal vegetariánem :)

v takovým věku jak píšeš


Jinys
před 10 měsíci
Dát tip dadadik

dadadik
Je to už dost dlouho, ale pokud si dobře vzpomínám, byla to jeho reakce na pohádku: "O perníkové chaloupce".
:-)


dadadik
před 10 měsíci
Dát tip

Neměli děcka nějaký úkol o zelenině?

u nás taky něco na to konto proběhlo

:)


Norsko 1
před 10 měsíci
Dát tip

A co chce, Tomáš ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru