Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSháněla nového muže
Autor
Rhodesie
25 názorů
Zeanddrich E.
před 7 měsíci... .
- Co jeden člověk až unese..!? - Z toho až silná depresse...:)
pokud někdo z vás umí anglicky, ocení jako ilustraci k básni tuto písničku :) https://www.youtube.com/watch?v=TS94D8gq8d4
Poeteroristka
před 9 měsíci:)))))))
Radovane - Díky.
Zaslechl jsem, že u ní v současné době bydlí Čtyři z tanku a pes...
ať ta sexuální mlátička
hledá v oddělení partička
tak deset borců, ti by to dali
kdyby se pěkně vystřídali
Děkuji a bez obav... babylónské zmatení jazyků, či v mém případě u jmen a profilů již skončilo... a na závěr tohoto prohlašení :
Znovu jsem četla, tohle Tvé dílo si to zaslouží.
Rhodesie - ťažko povedať, ale funus bol veľkolepý. Dva rady zdravotných sestier šťastne vydatých s predkusom, orlím nosom, blondíny, výška 155 cm. A keď asi štvrtá prišla k nám s tým že:"..jsem byla jeho sladký tajemství..." tak ma okasmžite prešiel smútok.
Môj prastrýček takto jedného dňa si uhnal svoj štvrtý a posledný infarkt. Ale mal tých "slakých tajomstiev" na dva rady pražského krematória. Bol aj vynikajúci ortopéd...
Lili - Díky. Tvůj komentář mě velmi potěšil.
A nemám Ti rozhodně co odpouštět. Proměna je jen Tvoje věc a dezinformace pro mě nebyla nepříjemná. Psal jsem to jako nadsázku... :)
Na to, že děj moc radostný není, když tam tak jeden po druhém odpadávají, je to dost zabavné číst. I víckrát.
Snad mi odpustíš mou podivuhodnou proměnu, která Ti byla v očích nepříjemnými dezinformacemi. Omlouvám se za rozpaky a prosím piš dál, jde ti to skvěle.
Mně by se líbilo umět to alespoň z poloviny jako ty.
Jednapoetka - Díky. Žiletku jsem dávno přestal používat, tak jsem jí dal šanci tady... :)
Jednapoetka
před 10 měsíciSkvělá, ostrá jak žiletka!
aha, tak už jsem pochopila kteří páni ho chytli do pytle.. jo
výrazně se ti povedlo :)