Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevíc víc než
Autor
dadadik
kdyby se mi povedlo
vyjádřit ten
sladkobolný stesk
nad vším
ale nad vším
z minula
když se někdy přitomností
dotknu míst
kde jsem kdysi cosi
cosi
jako bych se do nich chtěla ponořit
vnořit
zůstat chvíli
tam
komplet
úplně
a víc
víc než vzpomínat
10 názorů
Myslím, že se Ti to alespoň z části podařilo vyjádřit. A to není málo.
... .
Ano (mně se to stává většinou při nějaké fyzické námaze; - velice živě se otevře nějaké to dávné okno... :) )
Je to jen takový prolog před nějakou skutečnou básní, ale mně se to líbí. Tip.
Mám něco podobného, občas, poslední dobou častěji se ocitám v intenzivních známých pocitech kdysi prožitého, které vyvolá třeba bílá dlažba, která cosi připomene a někdy ani nevím, co ten pocit přivolalo, ale je mi v něm dobře a nechce se mi z něho ven :)
No, teď ti asi právě spisovně prasklo – hovorově ruplo – (vy)těsnění totálně, jelikož na tebe přeci jen vykouknul muj další komentář. Co si člověk nemůže přát víc… ;-)
a je toho víc a víc a dokonce i vzpomínky ani ne tak daleké...
a pak ještě, když náhle vyskáče něco i vytěsnené úspěšně :)
Přesné... jsou to takové záblesky, "hluboké vzpomínky" tomu říkàm. Něco jiného, než vyprávět, jak to někdy bývalo a co kdo dělal a říkal... ale takový okamžik, kdy se ti připomene něco strašně intenzivně, jsi v tom místě a čase na chvilku zpátky... Vždycky mě to vnitřně "uhodí", až se leknu, jak je to reálné.