Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo mi stačí
Autor
GIRLwhoKISStheDAWN
Modlitba z povzdechů
zahraná na tělo
maják se rozsvítil
venku se setmělo
Bezelstná remíza
poločas rozpadu
říkáte beze slov
přečtu
vás
odzadu
Venku se štosují
falešní proroci
krysaři bez flétny
svobodní otroci
A ani není sníh
vevnitř jsou dlaně
jsou jenom vaše
a já v nich
Srdce si poskočí
v opilých synkopách
komu to nestačí
ať háže na zeď hrách
Mně stačí
že nemusím
mít
strach
6 názorů
Je to fajn, ten název je hodně asociační, i tady na písmáku třeba Tohle mi stačí... nebo ...a to mi stačí, taky dost zajímavé věci ..
Má to něco do sebe, i když vázánost párkrát zakopne... na druhou poetika sem tam i zajiskří. Ovšem jindy jen tak zaduní. Je to celkově takové nevyvážené - ale něco to je.
Super obsah - nekonvenční, nápaditý. "Přečtu vás odzadu" napsaný odzadu je bombový... :)
Taky se mi líbí, jak to odsejpá. Napoprvé mě zamrzela nebo spíš překvapila změna rytmu ve čtvrté sloce. Po vícero čtení jsem tomu přišel na chuť. Představil jsem si to jako rychlou skladbu, kde je v jednom momentě takový povzdech nebo třeba vyznání bez bicích a trochu "piano" a pak zase "forte" a rytmus...
A konec úplný je taky zajímavý. To už je jenom vokál bez nástrojů... :)
Taky mě potěšil ne tak často užívaný přerývaný rým - rýmují se jenom sudé verše.
Celkově, GIRL, za mě hooodně vydařený počin!