Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMé první minuty
Autor
Rhodesie
27 názorů
Zea - Tak to děkuji moc. I za čtení dalších mých věcí...
Krásně vtipné. Asi nejdůležitější pro to mimčo je, je-li chtěné. V tomto případě je to zřejmé:).
APodezDívka
před 9 měsíciTak hlavně když ti neufikli něco jiného... :)
Pár minút predtým, keď sa mama pokúša zobudiť budúceho otca, pretože treba ísť do pôrodnice. Ozvalo sa: "Aludj édesen drágám". Pre nemaďarskú enklávu- "spi sladko drahá".
Kočkodane - Díky. Opět super komentář. Jo a byl to těžkej závod, ale nakonec jsem byl nejrychlejší spermie... :)
Goro - Díky. Přitom já byl hodné dítko. Až pak se to pokazilo... :)
Radovane - Díky. :) :)
Tak to mám co dohánět, i když už mám taky tak třetinu metráku přes...
No a to je ono.
Psát není o tom, řídit se pravidly. Psaní je vyjádření vlastních myšlenek... a tak jsou všechny originální, ve své podstatě úžasné a čert vem pravidla a druh rýmu, počet písmen tam, slabik tady... napiš a zveřejni, přečti a to je vše... o tom to je:-) Psaní není stroj s přesnými díly! Je to svobodný projev mysli!
Tak dávam tip a růžičku
@)--}-----------
Na svět leze malý Rhodík,
za rychlost má černý bodík,
maminka už půlden rodí,
táhne se to tuze,
bezradný je Uzel,
tatínek si vodky cvakne,
načež hlasem krotkým kvákne:
„Radime, co nástřih hráze?
Pak to možná půjde snáze.“
P. S. Jako kolega na Písmoni jsem rád, že ve tvém případě došlo k dostaveníčku spermie a vajíčka, oplodnění, vývoji v děloze atd. atd.
Poněkud "drsné mimčo"... ale vtip má.
Když mě uviděla babička, spráskla ruce a poznamenala: tem je jak stažené králíček, nebůj Ančino (mamka), spravíme jé! A to se povedlo. Dnes mám 155 kg.