Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlid před bouří
Autor
Jamardi
Muž se slunil na dece, ležel nehybně. Žena se koupala, plavala v jezeře. Pak přišla a lehla si vedle něho.
„Jak ho potrestáme, když to neudělá?“ řekl muž.
„Teď ne, až potom. Nebudeme si kazit odpoledne.“ řekla žena a protáhla se.
„Můžu ještě do vody?“ zeptala se žena
„To musíš sama vědět.“
„Já bych chtěla, ale jestli ti to vadí, tak nepůjdu.“
„Rozhodni se, jak chceš.“
Už do vody nešla.
Čekali, než přijede autobus.
„Koupím si zmrzlinu.“ „Vanilkovou a kávovou, prosím.“ „Chtěla bys taky?“
„Ano, taky vanilkovou.“ „A kávovou.“
25 názorů
Ireno, raději ne. Je moje chyba, že jsem toho nenapsala více, ale nechtěla jsem si vymýšlet a doplňovat podle sebe, je to skutečně odposlechnuto. Beru to jako ukázku z osobního života bez významu se společenským přesahem. Mně může připadat některé jednání zvláštní a nemusím s ním souhlasit, ale není to nic proti zákonu a lidé mají právo nakládat se svým životem, jak chtějí. Pokud by to bylo v soutěži, nějaký význam pro všechny by se očekával. Nejde jen o to, že taková díla do soutěže vybíráš, ale i o to, že někteří lidé nechápou, že bylo něco označeno jako zajímavé a jich se to přitom netýká ani nemělo, nemuselo týkat. Dlouho mně trvalo, než jsem přišla na to, že takoví lidé jsou.
Líbí se mi psaní v tomto duchu. Dle mého skromného názoru se baví o synovi, kterého čeká trest, pokud se nějak nezachová. :-)
Výborná mini, trefená přesně podle kurzů Nekudy. Zůstal jsem správně napnutý.
Karle, Benetko, děkuju :)
Karle, můžeš si domýšlet, co chceš. :)
Janino, vím.
Ireno, Rhodesie, dievča z lesa, Janino, Alegno, děkuju :)
Janino, že člověk neví všechno, beru jako realitu. :)
Luboši, kávovou zmrzlinu jsem už mnoho let nikde neviděla. Ale mohl bys chtít čokoládovou nebo slaný karamel. :)
Parádní! Připomnělas mi Hemingwaye (Kopce jako bílí sloni) - tím kouzlem zamlčeného. Něco nedopovědět je v literatuře mocný nástroj. Co asi řešili? Okamžitě nás to vtáhne do příběhu... Kouzlo je to. Jsi moc šikovná.
Klid před bouří je trefný název.
A já to doplním: Patnáct let od svatby...
Poživatiny s kávovou (pří)chutí mám ve velké oblibě, takže bych bral i zmrzku. Vanilkový kopeček bych možná vyměnil za oříškový.
Ireno, opravila jsem, dík.
Ano, odposlechnuto. Není co doplňovat. Kdyby to byla báseň, čtenář se také nedozví víc. Každý si může domýšlet, co chce.
Tvá mini je o vztahu, napětí v rodině...nejspíš odposlechnuto - jen je toho málo, čeho se dá chytit... asi bys měla prozradit víc.
Interpunkce - to neudělá?“, řekl muž. - čárka tam nemá být
kazit odpoledne,.“ - tečka pryč