Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStřípky z Prahy 3
Autor
Rhodesie
19 názorů
... .
(čtu znovu, máš to dobrý :); a vzpomněl jsem si na jednoho postaršího loudila v noci v hale Victoria station v Londýně (cca před 15 -ti lety, když jsem tam pobýval :) ); na lavičce cca deset metrů ode mne nakonec dosáhl několika docela hlubokých polibků od dívky (s velikým kufrem), kterou předtím asi vůbec neznal...! :)
(( ...)).
A napadají mne také pražské verze veršů (slok); třeba :):
... :):),
Já, jako rodilý Brňan, jsem - přes nehezké pražské obrazy - ke konci i pookřál... :):).
APodez - Díky. Zdravím do Brna. Já jsem původně ze západu Čech...
Jakožto čerstvá Brněnská róra dávám tip! :)
Abakus - Díky. Já tento večer skončím v Bohnicích. A to vážně...
Kočkodane - Díky. Skvělý střípky. Hlavně z Výtoně. Tam se holky můžou umývat ve Vltavě...
mne sa to páči, a je mi jedno kde skončím tento večer . v Brne, alebo na Pankráci.
Nešířím tu klípky –
mám rád tvoje Střípky.
Děvče samá lokýnka
při průjezdu Zlíchova
škrábe v busu okýnka,
nehapruje výchova?
***
V Praze, přesně Zličíně,
chlápek mlátí tyčí mě,
každá rána tyčí
tělo více ničí,
výkřik z pusy deru:
„Odhoď hnusný ferrum!“
***
Na Bílé Hoře,
oděna spoře
(má pěkné nožky),
u stolku ženština,
prodává sošky,
především Lenina.
***
Od šlápoty ve Výtoni
jistou nemoc chytil,
zatím ještě neví o ní,
nebude však zbytí
a přes přání zbožný
přece přijde kožní...
...střípky které se slepí a vytvoří úchvatnou mozaiku.
Ale i jednotlivě krásné a vtipné čtení. @--}-------
Tvé pozorovací schopnost vyjádřené s humorem a ve verších jsou originální.
Letmo jsem vzpomněla na vynikajícího autora, pražského "chodce" - je z Písmáku a nick má Movsar. Když budeš chtít, počti si u něj, je to skvělé...
Jak se hrdina básně dostal do Brna, to netuší. U Fleků to bylo asi velký...
V Brně v šalině se mu na chvilku rozjasnilo. :)
No ne, kterou šalinou dojedeš z Prahy až do Brna? ;) Leda že bys ten Špilas měl jen na obrázku na zdi...