Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto první padá
Autor
dadíková
když je nebe plechové
a nehne se ani list
možná vánkem
trochu
tak den divnost
jedno přes druhé
a to první padá
kam dnes dojít
k čemu
34 názorů
Craerassy, podle toho, co máme na autorských stránkách, jsem tu na Písmáku o pár let kratší dobu než ty, ale určitě pamatuju relativně dost. Jasně, že "starý" Písmák byl z mého hlediska lepší, a ujišťuju tě, že dokud se s námi majitel ještě aspoň trochu bavil, měli jsme připomínky k těm změnám, které mu ublížily (zrušení možnosti poslat adresné avízo, zrušení klubů, sbírek a podobně). Bohužel je to teď takhle a nemůžeme to ovlivnit, pouze se s tím smířit nebo sem nechodit. Ale o tomhle můj komentář nebyl, já jsem se ohrazovala proti tvrzení, že dávat tipy komentářům a odpovídat na komenty u vlastních děl je tu "běžným nástrojem" pro zvýšení vlastní popularity. Tohle si prostě nenyslím a docela se mě to dotklo, proto jsem reagovala.
Jani, já nevím, jestli jsi znala starého Písmáka, ale tenkrát by v tomto ohledu nebylo o čem polemizovat. Fungovalo to dobře. To, že vůbec tato diskuze vznikla znamená, že je něco špatně, nemyslíš? A není to vina dadíkové. I z mého pohledu se můžou tipy zneužívat a určitě k tomu dochází, i když ne u těch poctivých. A už jen to, že si tu dopisuju s tebou nebo dadíkovou a natáhne to avízy všechny, kdo nemají zájem se té diskuze účastnit, je dost otravné a hloupé.
Já vím, že ten komentář byl pro tebe. Ale Dadi v něm popisuje chování, které se mi příčí, jako by tady bylo běžným zvykem - a já si myslím, že v tom nám křivdí. Že tipujeme komentáře ne proto, abychom sami sobě dělali "reklamu", ale proto, že se nám zdá dobrý, podobně je to s odepisováním na komentáře. Popravdě mě tento "vypočítavý" přístup dost zarazil a věřím, že většina zdejších autorů ho taky nesdílí.
Janina6 ...dadí to vysvětluje mně. Nebyla jsem tu asi 15 let a nechápu kroky zpět.
Craer - musela by ses ho zeptat
podle mě se tu počítá počet kliknutí.. tak nějak jak už fungují jiný sítě, holt
Dodávám, že jsem to vysvětlovala Craer, která tu zřejmě nebyla sto let, či tak
a samozřejmě s nadsázkou :)
dadí...a přesně o tom to je..proč si nemůžeme posílat avíza ke komentářům jen my dvě mezi sebou? Oldu nezajímají názory Písmáků?
Rhodesie...za starých časů to tak fungovalo a já to měnit nebudu. Komentáře k dílům patří a tip máte za to, že s vámi souhlasím.:-))
Rhode jasně...
akoráť, žeto třeba nejde adresně a avizo dostanou všichni, kteří tu něco zanechali
správně by se mělo případně rozvíjet vlákno mezí těma dvěma
ale tak to všichni už víme, jako to tu je :)
Reagovat na komentář je snad, aspoň pro mě, přirozená věc...
Janino - nemluvím o Tobě, ale vidím jak to tu v obecnosti funguje, jak to systém nabízí... :)
Dadi, fakt si myslíš, že když někomu otipuju konentář, dělám to proto, abych upozornila na to dílo? A že když někomu odpovím na to, co mi napsal, dělám to kvůli reklamě? To bys mě vážně zklamala, jestli to bereš takhle.
Tip dílu dáváš jinde..
komentáři u komantáře
zjednodušení písmáka přisuzuju penězům
dadi, takže já od včerejška dávám tipy svým komentářům místo dílům?? Super. Netušila jsem, jak jsem narcistická. :-)))) Olda přeci nemohl úmyslně takhle zmrzačit písmáka. Proč by to dělal??
Craer - ano můžeš dát i komentáři. I svému, i svému dílku můžeš dát tipa :)
lidi využívají tipování komentářů a hodně píší reakce, páč se to pak objeví v aktivitách a upoutává se takto na sebe pozornost :))
holt je to tu tak
a vede to majitel Olda, původní autor Písmáka
mávávám Ti
možná tato můj delší proslov se objeví v zajímavých kritikách
holt bez reklamy to nejde, nejsme pozadu :)
dadí...koukám, že tip můžu dát i komentáři. :-))) Proboha, kdo to tu vede? Hodně lidí odešlo. Nenašla jsem je. Chybí. :-(
Plechové nebe mi připomíná plechovou krytinu. Lehká a recyklovatelná. Může pod ní být horko i zima. Ani vánek s ní nehne. Podoba je ošidná, zkus se dotknout, kam až lze dojít a k čemu.
Craer - extra nikomu teď nemůžeš odpovědět cíleně... avizo na tvoji reakci maji všichni kteří tu něco pípli :)
je to tu také jednoduché teď :)))
dadíková, já nemyslela marbnost tvoji, ale že mi přijde, že ta báseň ji trošku vyjadřuje. Poraď, jak se dává odpověď na komentář. Nemůžu na to přijít. :-)))
Taky tě ráda vidím Craer - marnost nikdy ne e :)
teď tu po delší době trochu víc blbnu
nechceš taky?
Ráda tě vidím, dadíková. :-) Řekla bych marnost, ale můžu se plést. Dlouho jsem tě nečetla. :-)
Rhod - výraz plechový nebe používají fotografové, když je zataženo ..
Plechový nebe je skvělý (aspoň tedy jako výraz). A divnost - to je skvělost...
Je lepší plechové nebe, než to nechat dojít tak daleko, že je člověk sám natolik na plech, až dokonce padá. (střízlivý smajlík)
dnes sa dalo na mraky ťukať***
Do houpacího křesla u hořícího krbu s knížkou a něčím dobrým k pití