Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrequel k budoucímu seriálu: 3002+4 případů detektiva Zahuldy
Autor
Aru
9 názorů
Evženie Brambůrková
před 8 měsíciMoc pěkné. Jak se říká u nás: Poznávám tě, Jasná!
díky všem za čtení :)
Lili, ono by to pravidla mělo, ale já se v tom jenom neorientuju.
Kočkodane, tentokrát byl název vymyšlen až na konec a jako název povídky to nedává moc smysl, což naštěstí budou řešit až budoucí archeologové internetu a budoucí seriál se také nebude točit, ani s hvězdama z Ulice :D
Danny díky.
no vidíš Goro, to mi hned nedošlo. spolupsaní bylo skvělé, v podstatě i rekreační spisovatel se při tom mohl hodně naučit a nejenom o psaní.
díky Lído, běžná jména by úplně zavraždila příběh :)
ale taky tě to nenasytí Květoni :D
Cooking Simulator je skvělý vynález. A netloustne se z toho.
Stará Vražda se /spolu s Aruem/ vrací:-). Ráda jsem četla, připomnělo mi naše "spolupsaní" - to byla prima zábava... jsem zvědavá na další krimi...
Nad zkažeností onoho světa si i já spoluodflusnu. Zda rovněž připojím slinu nad zkažeností dílka, to si ještě rozmyslím. Ale spíš to vypadá, že se tak nestane. Ono mě totiž vlastně zaujalo. Navíc jsi nepřímo (a patrně nechtěně) zvýšil moje vzdělání – po nákuku na Wiki je mi již známo, co znamená slůvko prequel.
Proč by mělo mít psaní pořád nějaká pravidla(!)
Verše musí mít všechno možné, aby to vůbec byly verše! Povídky a próza musí mít to či ono...
...a víte Vy co?
NEMUSÍ!
Takže Tvůj detektivní minipříběh zasluhuje palec nahoru a tip.