Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDášo
Autor
dadadik
tolik let
spolu
pak jsi se začala ztrácet
vzdalovat
mi
nemoc
a nebo opotřebování se
navzájem
vývojem každá jinam
nevím
pak zásadní rána
přišla ti
kdesi tam přežíváš
jaký je teď tvůj svět
básnířko z Lokte
nevím
17 názorů
Normálně v horní lištičce. Kupříkladu tohleto Tvoje dílko je publikováno zde jakožto 548 888. ČILI RED HOT PEMPERS jsme se před nějakým čáskem přehoupli přes půl milionu. A tohleto avízo od Tebe je 8 179 754té. To už je cifra viď? Klidně si uvař Té a žasni... :)
Da! DaDaDi: Vnímám všechny ty jemné nuance které Tvé dílko provází. Chápu je. Můj příspěvek do názorů je ANO! Někde malinko jinde leč! Všechno souvisí se vším! Jak známo... :)
Benetka - jasně
z písmáku nám něco, někdo zůstavá...
tahle moje Dáša, ale původem z písmáka není a text původně ani nevznikl, abych ji tu identifikovala..
to je ale fuk
písmák fenomén :)
V okamžiku registrování se sem je ti přiděleno číslo. Ona 12696. Já 37197. A koukal jsem na ty nejnovější a např. Anfádis je registrovaná před třemi týdny jako 52919. Čili od založení Pícmáku se registrovalo něco málo přes 50 tis. lidiček. Někteří nás žel již navždy opustili někteří se jen přihlásili a nic a jiní zase smazali. Kolik chodí víceméně pravidelně ví jen Pan. Sto? Dvě stě? Každopádně si tež z minulosti pamatuji fajn autory kteří už sem dávno nezavítali. Ať už je důvod jakýkoli. Namátkou např. Richard Hrob či Annabella. Toš tak.
Dáša mě přivedla k básničkování....
já jsem ji pak přivedla sem na písmák
Nakoukla jsem na její stránku, krásné básničky. Říkám si, tenkrát jsem asi měla jiné oči, že jsem ji přehlídla. Dík, žes ji připomněla.
jedna její z mých oblíbených z dávna... :
Spouštěj se do mě
po houslových strunách,
v akordech andělů
Dotýkej se mne
bosými prsty
potřísněnými nebem
je přece tolik dveří
tolik otvorů
a má noc ti věří
celá má noc ti věří...
Písmačku jsem myslím tenkrát měl ve špatném genderovém šuplíčku, pro mě to byl ten pupin. Jo jo, koloběhový zákon platí i tady – někteří zmizí, jiní se objeví...
tiež som nakukla ... pekné básienky***
dala bych sem proklikávací odkaz, musím osvěžit jak a na počítači, třeba