Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepod šikmou věží a další texty
Autor
snake_01
vesnice Brada –
v kotouči slunce mizí
párek volavek
pod Šikmou věží –
v důlku kamenné lebky
trsy sasanek
pijeme yunnan –
z kopce se dolů k vodě
šine ropucha
poryvy větru –
procházím bílým mračnem
trnkových květů
"to je koleda!"
paní nám ukazuje
obrovskou šišku
10 názorů
Jééé, jaro, v příjemném podání. Nejvíce se mi líbí trnky, sasanka a ropucha( na významově zdvojeném vyjádření z kopce dolů k vodě by se dalo (dle mého vnímání:) ještě zapracovat. I z hlediska zvukomalebnosti či metra...motiv je opravdu pozoruhodný. Ropucha jedna:))
Napsat něco překvapivého, vtipného o žábě při její časté haiku frekvenci je husarský kousek! I ostatní jsou pěkná, dýchá z nich klid, pohoda, svátky... a senrju na konci vyslovila paní slabikově přesně:-), s citem pro probíhající roční období.
všechna se mi líbí, většinou se k haiku druhých nevyjadřuji, ale když pozorujete ropuchy, tahle se šinula, což je parádní výraz, tak se musíte i smát jejich krkolomným kouskům, když se pohybují a taky to obdivovat... já mám podobnou včerejší zkušenost s tím poryvem větru, zkusím to zpracovat
Málem jsem taky minul haiky napravo, díky Janině komentáři ne, díky !
Taky to tam mám rád, ještě trefit co nejmíň lidí, aby byl zážitek ve skalách velkolepý!
Snakeu, trochu jsem se vrtal ve tvých haiku a varioval, snad se nebudeš zlobit. ;-)
Přelet volavek
cos padlo na mou šišku
poklesla brada
Velké překvápko
kousek od nás ropucha
a pije yunnan!
„To je koleda!“
obrovská paní drží
lebku ze sádry
Pardon, teď jsem si všimla, že ta dvě pro mě nejzajímavější haiku se "schovávají" až u pravého okraje... ;) číst z mobilu asi není ideální. Každopádně sasanky a poryvy větru v sobě mají to, co se mi na poezii líbí - netradiční úhel pohledu, překvapení.
V mojom pomyselnom rebríčku víťazia poryvy větru.