Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seosobní
Výběr: Wopi
21. 06. 2002
20
0
2178
Autor
unseen
Mluvit je stříbro a mlčení?
Tekuté olovo dávkované
po lžičkách od hlavy dolů.
Do morku vrývá se: \"Hlas není!\" -
- čepele ticha jež nečekaně
ostříš, když němí jsme spolu.
Pája: Bravo! ;o))))
Petula: Prožil, jistěže prožil....
misak: To je tak, když je jeden skoupej na slovo ;o) Já a 100stránkové eposy, to nešlo nikdy moc dokupy ;o)))
první polovina je silnější, ty čepele ticha už mě tak nevzaly...
tak nevim - začátek na V, pak už váhám
ale jo
Wopi, Dabi:Kdyby tam ta druhá půlka nebyla, taxe te první nemá s čím rýmovat ;o))))
:o) Vím, že se dílko nemá ,,krájet". Tak jsem to ani nemyslela, já jen, že ta první půlka by šla postavit i samostatně a byla by moudrá.:o)
A víš co, máš můj upřímný t*, jo:o)
Dabi: nemůžu souhlasit s tím, že by první půlka byl moudrá sama o sobě...teda pokud se na to podívám trochu z jiného úhlu, v souvislosti s tím olovem, mělo by mlčení zabíjet. A s tím nějak nemůžu souhlasit. Teda určitě ve velkém množství je nebezpečné, ale přiměřené dávky spíš léčí.
Spíš mě zaujala druhá sloka, ta by mi stačila sama o sobě, je v ní řečeno vše té první.
Asi je účel jen mlčení zdůraznit.
:o)))
Na gram. chy. neberte ohled.
sakra...pardón...za 2x...
tak když už: já bych neodřezávala nic...kdyby tam nebyla první půlka...všechny by napadalo rčení že mlčení je zlato a kdyby tam nebyla půlka spodní nikdo by nevěděl proč že to najednou mlčet zlato není :-))))
pravda, pravda...to pseudo-tvrzení mě nějako vypadlo...:o)..nó dobře dobře..:o))
no já bych taky neodřezával, ale tu druhou půlku bych bral nalinko jinak
:)
rybabezparku
21. 06. 2002
Člověče...
Víš, mám s tím spojený osobní prožitek.
Opakovaný.
Bylo to přesně tak a já byla tak zaláskovaná...
To jsi prožil nebo „jen“ vcítil...?
Úžasně úsporně a přesně napsané!
░▒▓-_-▓▒░
«*»