Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpověď

28. 05. 2024
2
13
137
Autor
Perla Sch.

A tak se ptám, kladu si otázku, 

co je pevné a co visí na vlásku,

co je pravdou či snůškou falešných obrázků,

co je černé v lidské hlubině, 

co člověka tíží, zdajíc se nevinné,

kde začínají růst všechny konce, 

co šeptají na poplach halasné zvonce,

kde skrývá se odpověď mimo vše snění, 

co bylo, bylo, 

možná je,

možná jiného znění.


13 názorů

Litarts
před 3 měsíci
Dát tip Perla Sch.

Kde skrývá se odpověď mimo vše snění?

Ve znění všeho dění. 


toot
před 3 měsíci
Dát tip

:)


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

to můžu podepsat ;)


Perla Sch.
před 3 měsíci
Dát tip Aru

Hezký pěkně pravidelně,  

nevidíš to tolik černě,

možná v prachu padne země, 

nebude to ale ze mě (z Tebe) :-)


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

četl jsem názory i dalších a lidem víc záleží na právních kličkách a právním vysvětlení, než na životech ostatních, což je fakt hrůza, spoustu lidí si radši sedne na vlastní oči, proto tato země nemůže mít budoucnost.

šíp už vystřelen byl, v roce 2020 proletěl prvním okem, v r. 2022 druhým a teď v r. 24 patrně bude třetí, dosud zasahoval velice přesně


Perla Sch.
před 3 měsíci
Dát tip

Špatně výstřelený šíp k cíli nepoletí..


Perla Sch.
před 3 měsíci
Dát tip

Síla nespočívá v bojování či umění bojovat, tuším. A ve-při nee, nee stejné koryto, ale merito. A klidně tomu říkej naivita. 


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

já jsem zase slyšel, že každé dno má svůj sklep :D

jasně si vzpomínám, jak se tady první měsíc konfliktu v r. 2022 řvalo až hypnoticky, že je potřeba válčit až do roztrhání, mě to přišlo že ti lidi nemluví vůbec ze sebe, ale že jsou hypnotizováni, podobně jako za covidu o očkování a nyní se ukazuje, že tato síla doběhla takřka ke svému zhmotnění, lidé jsou rozdělení, což způsobuje chaotické energie, což je prostor k manévrům pro ty co chtějí velkou destrukci.

dřív jsem si ještě myslíval, že se ještě probere určitá spící síla, ale jednak o to nikdo evidentně nestojí, jednak tu snad není ani taková osobnost, která by to byla ochotna se o to vůbec pokusit.

když se vystřelí z luku šíp, je naivní doufat, že nepoletí k cíli nejkratší cestou.


Perla Sch.
před 3 měsíci
Dát tip

Někdy se věci zhoršují tolik, že už horší být nemohou a pak nastane zase něco jiného:) opačného začátek Začátku:)


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

to je jasné, že část lidí doufá a bude doufat i nadále a proto tím pádem zcela logicky se bude situace dál zhoršovat, nyní navíc není tato země-nezemě už není ani chráněna svatováclavským pokladem, magické stromy byly vykáceny tak dávno, že prakticky je nikdo nepamatuje, reálně se může stát cokoli. nejblíže teď volby do EU jsou jen dalším mezníkem, který poposune události, ale jsou slyšet odevšad špatné zprávy, což značí pouze další zhoršení situace.

prošel jsem si pro sebe v hlavě určitým scénářem a našel jsem si v tom řešení


Perla Sch.
před 3 měsíci
Dát tip

Asi doufám do budoucna v opak. Naopak by vse ztrácelo smysl. ..A možná v tom nejskrytejsim koute v to doufáme všichni..


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

budoucnost této země zdá se krajně nejistá, moje odhady jsou, že buď přestane existovat ve svých nynějšich hranicích, nebo část lidí odejde a přijdou jiní odjinud, protože na řídících uzlech nejde v současnosi ani náhodou o blaho druhých (/nebo snadnější správu), ale o moc a vliv.

už teď je tento bezejmenný stát pofidérní


toot
před 3 měsíci
Dát tip Perla Sch., Aru

Tu nemám žádných odpovědí. Ni otázek a kdybych měla něco vypíchnout, tak je dobrá nevinná hlubina. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru