Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirováno jinde III.

Výběr: Radovan Jiří Voříšek
04. 06. 2024
3
6
99
Autor
losto

Sadaři někdo ukradl veškeré ovoce. Neváhal a ihned podal třešní oznámení.

Od roku 2025 se dle nařízení evropské komise bude prodej úklidových prostředků řídit novou poprachovou směrnicí.

Málokdo ví, že Jan Nedvěd v textu písně Stánky původně reflektoval ztrátu naděje v to, že by vinná réva mohla disponovat samostatným myšlenkovým vědomím. Zpívá: "...ztracená víra - hrozny zví nic."

Bača vyráběl vlastní minerální výživu pro ovce. Její složení nikomu neprozradil. Bylo to takové jeho liztovní tajemství.

Majitel nočního podniku rozšířil sortiment služeb o ženské figuríny vybavené umělou inteligencí. Inu, drží prs na tepu doby.

Nadšený entomolog vyrazil k nedalekému rybníku prozkoumat výskyt vodních druhů hmyzu. Ihned spatřil Sympetrum vulgatum* Orthetrum cancellatum**. Ale za kterou se pustit dříve? Byl z toho na vážkách.
(*vážka obecná **vážka černořitná) 

Zachranná stanice se snažila rozmnožit ohrožený druh zajíce. Samec však jevil pramalý zájem o samice. Pracovníci přemýšleli, jak je sblížit. Padl návrh, hodit je do jednoho pytle. Proti tomu ale byla většina zaměstnanců - nechtěli kopulovat zajíce v pytli.

Marie ošklivě havarovala na kole při cestě z mlékarny. Po incidentu z ní byla holka krev a mlíko.

Silničáři si leží v kanclu, jako by se nechumelilo.

Marek přinesl na párty becherovku, vodku, griotku, zelenou i tulamorku. Z hlediska pořádné opice měl všech pět pohromadě.

 


6 názorů

losto
před měsícem
Dát tip

díky hanka8 i všem ostatním :)


8hanka
před měsícem
Dát tip

skveléééé...ťažký výber...Marie si zaslúži medailu, ale i silničáři, pět pohromadě... a vôbec...super to je


Umbratica
před měsícem
Dát tip

Tip hlavně za Marii a silničáře. Ale ani vážky nejsou špatné. Včera jsem zrovna jedno velké šídlo vyháněla smetákem z kaktusového skleníku. Vážky mají sice 54 tisíc očí, ale kde je ve skleníku otevřené okno, to nevidí.


saccard007
před měsícem
Dát tip

asi nejakej humor, ne?


vrátil jsem se a vychutnal, je to výběruhodné


Radovan Jiří Voříšek
před 3 měsíci
Dát tip 8hanka

Výborný!

Zasmál jsem se.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru