Možná jsem jiná, ale na nápovědu jsem se podívala dřív, než jsem na Písmáka před několika dny vložila svoje první dílko.
Snažila jsem se řídit jejími pravidly a doporučeními.
Dokonce i na zdejším pokecu (tvořeného téměř výhradně uzavřenou společností s pevnými rituály a rozvrstvením) jsem se snažila věcně a otevřeně probírat literární otázky.
K čemu však je veškerá dobře míněná snaha a upřímnost, když mě i moje dílko jistí zatrpklí a teritoriálně se chovající dominatní starousedlíci a redaktoři místo diskuze s logickými argumenty na nadhozené téma, neřku-li podnětné a věcné kritiky začátečnické tvorby, zahrnou sprostými vulgarismy, nazvou grafomanskými bláboly a sáhodlohými plky, a vykopají.
Opravdu potěší a povzbudí.
Řeší tohle nápověda?
Asi ne.
Takže k čemu je...
myslím ta nápověda...
a i to vše další...
Havranka v smutném povzdechu vlastní černočernou perutí namočenou v kalamáři slz.
jseš hodnej kluk - jsem rád, že to jede .. :-)
je fakt Oldo, že tohle...nemá to sílu, šťávu a ani se to nerýmuje....kdybych uměla už konečně tu čáru, máš tu další :o)) ale že seš to Ty........hahaaaaaa, tomu se říká vlezdoprdelectví...tak vytírat nebudu.....
ale nepovedlo se Ti to, zkoušej to dál, uvidíš, že se zlepšíš :o))
avi :-)
rebe :-)
dobré nebe! :)))
Spoustu autorů jsem tam naházel, další se hlásili zprávou, takže pokud někdo další chcete, mysleli jste to tu vážně, máte čas, jste tu, víte co a jak, hoďtě mi prosím zpráviččku.. :)
mě tam klidně taky připiš ***
Ráda pomůžu-můžeš mě tam připsat.J.
Ehm...tenhle pan Básník Prokletí...jsem myslela.:o)
A tím jsem nemyslela, že ostatní básníci úžasní nejsou...:o)
Já jsem hned tušil, že to nebude o mně :o)))
Ááááá!!! Tak...takhle to dopadne když myslím:o)))
Nojo když tu budu a budu vědět poradím rada, vždyt vite klidne me pouzijte. Trpelivost ma jmeno zolli :o)))))))))
vzteklá netrpělivost má jméno papouch :-)
ale jako pomocná síla v poradním sboru mohu též zasedati :-)
vzteklá netrpělivost má jméno papouch :-)
ale jako pomocná síla v poradním sboru mohu též zasedati :-)
klidně uplatním svoji vysvětlovací úchylku...
jinak dodávám, že se specializuju na slečny ;)
Já se taky hlásím, já taky trouba :)
(o víkendu nedostupná :)
já cu bejt taky andílek (křidýlka mám... :)
akorát, že jsem spíš belzebub :-)
Oldo, hlásím se za anděla. Ostatně řadě lidí už jsem podobnou službu prokázal, když se zeptali na něco v kritice nebo na Pokecu.
A podobně jako Helča o víkendu jsem mimo.
Stejně jako sestřička Šílená!
*!
hlásím se za Raracha - budu našeptávat nesmysly, nestoudnosti, rady nesprávné a nemravné...co?
teď mě napadlo, že jsem se vyjádřila asi dost nesrozumitelně....chtěla jsem říct že jsem přihlášená téměř nepřetržitě...takže pokud můžu pomoct tak ráda pomůžu...
bezva, díík :) dám vědět
někdo další? :)
no já nevím, já jsem cholerik, pokud se mě někdo na něco zeptá a nepochopí to a ptá se blbě dál na to stejný, tax strrášlivě rroščílím... :-) načež nováček uteče a je klid, aspoň tu nebude tolik balastu, je to lepší, než zavádět jakýsi "nový seznamy děl", néé? :-)))
papouch; provokante!! ;-)))) nic takovýho, žádný strašení ;-)))
to by v tom byl čert, aby se ti ten seznam nakonec nezalíbil :)
......no asi v tom ten čert bude, nezalíbí... :-))
Mě se lidi občas ptaj, i když nevím proč ausgerechnet zrovna MĚ... tak se teda můžou ptát dál a třeba i oficiálně...
Stejně je to divný, když tak o tom přemejšlím... odjakživa jsem takovej ten vhodnej terč pro tápající cizince, pro starý babky na přechodu pro chodce, pro lidi, co nemaj v supermarketu brejle a chtěj vědět, jakej je datum výroby na konzervě lanšmítu... nevím proč zrovna JÁ, tak nedůvěryhodnej člověk...
fajn, už sepisuju betaverzi FAQ :))
díky, Š. :)
teď mě napadlo, že jsem se vyjádřil asi dost nesrozumitelně....chtěl jsem říct :o)))
díky a vítej do týmu andělů strážných :o)
Až budu mít betaverzi FAQ, pošlu to lidem, co dotoho půjdou, aby to skoukli a zeditovali
:)
Mne se lidé obvykle ptají na docela
jiné věci...
monty; hele, prosim tě, nevíš, proč tam vlevo svítí takový žlutý "nevá avíza"? ;-))
-- dík ;-)
wopi; dík!! ano to může začít obé paralelně, tedy eště tak jednoho dva hodný ochotný a píšu Vás tam. Jen budu muset ještě vychytnout, jak ty jména seřadit protože jinak by to asi vesměs "schytal" ten (ta) první na seznamu .. :)
Oldo... že by ses překlep´ při psaní skriptu? Protože jinak tam obvykle žlutě svítí "NOVÁ AVÍZA", aspoň mě teda jo. :o)
Monty; tsss .. dobrá, už mlčím ;-))
no a co založit třeba nick "xxx" kam by měli přístup všichni pomocníčci a mohli bychom si to nějak rozdělit? v nejhorším kdybychom byly moc aktivní tak jim dojde vysvětlení od pomocníčka víckrát a pokaždý krapet jiný a dvakrát tolik sluníčka....:o)))
co takhle: zpráva by se poslala na nějakého fiktivního helpa a přišlo by to tomu z "andělů", kdo by byl online
:o)))
to je asi moc složitý, co?
nebo by měli "andělé" přístup do složky "dotazy" a tam by odpovídali
nebo nějak jinak
Ší je rychlejší!! Já to psal dřív!!!!!!!!! :o)))))))))))))
..anebo napsat velkejma písmenama ke vstupu do Písmáka:
SEZNAM TROUBŮ, KTEŘÍ OCHOTNĚ ODPOVÍ NA VAŠE DOTAZY, PŘESTOŽE SI VŠECHNO POTŘEBNÉ MŮŽETE NAJÍT V NÁPOVĚDĚ
ale zato tam mám víc hrubek wopíčku....:o)))
Montyyy:o))))))))))))))))
Montyyy:o))))))))))))))))
Ne, Monty, všechno tam neni - přesvědčim Tě svým textem ;-)
Wopi: Ano, všechno tam samozřejmě není. Jen tak pro ilustraci pár otázek, které NÁPOVĚDA pomíjí:
A to vy děláte často, to psaní... ty verše?
A proč?
To nemáte nic lepšího na práci, než tady tohle... psaní?
Bolí to, když je člověk magor?
Etc.
MONTY:
Ne, není tam několik velmi užitečných informací - a právě na tyto
chytáky už jsem x krát odpovídal
:o))
btw:
- často
- ze stejného důvodu, jako chodím na malou: chce to ven
- mám
- většinou ani ne
:o)
ja se klidne taky pridam k tem "troubum" ;o))) a rad pomuzu...
tak zkušební otázka: "zaškrtl jsem u díla tip, ale žádný tam nepřibyl"
;-))
BINGO! Ale spousta lidí to neví :))
anonym+wopi; to nevím ani já, to by asi ta bejt nemělo ;-)
nu, s tím společným "andělským" účtem je to zajímavé, cítím v tom dost zajímavou možnost, ještě promyslím, jak to co nejlépe zrealizovat ;-) Ď.
poslušně hlásím že se hlásím k předchozím dvěma anonymním přírůstkům...nějak se odhlašuju aniž o tom vím...ale za to asi nemůže písmáček ale můj počítač...
+ avi + ještě jedno sluníško ☼ + hezkej den fšem = frrrrr
Bolí to když je člověk magor?:-)))))))))))hehehe
klidně se hlásím jako dobrovolník.....dělám to v práci, tak proč ne tady na písmákovi....
Špuntík
Šílko: s tim nickem nevim - co by se stalo, kdyby se přihlásili dva nebo dokonce 3 najednou? Lepší by bylo, kdyby ty dotazy chodily buď do nějaké složky nebo přímo nám.
J8 to dělám, že třeba někomu dělám kmotříčka... kdo se nezeptá, jeho blbost ;o) myslím, že těch dotazů by zas nebylo tolik, aspoň z mé zkušenosti, rád pomůžu ;o))))))
m.
Rád bych pomohl, ale jsem spíš ten levý (například vůbec si mi nedaří mazání děl - mých, samozřejmě)
...zvláštní - právě jsem na to přišel.
Proč myšlíš, že šem kula ?
kula kula kulatý
s kulatými var...
ale nic :)
Wopi:
Laty!
Lata je druh květenství...
Já vím. Myslel jsem
"a kulatými varhany
bez bázně a bez Hany"
no jestli je jeste nekdo potreba, ja se pridam :-)
Pomohu ráda, bude-li to v mých silách.:o)
hlásí se tolik výborných lidí, že asi budeme muset tahat sirky :)))
tim jsem nechtěl zastavit příliv dobrých duší! jen vyjádřit údiv, protože mě překvapilo, kolik lidí je ochotno do toho jít
:)
Hej, proč si tahat sirky? Normálně a jednoduše udělat třeba v seznamu autorů pomocníček (A nekecat nic o nočníčku - obzvláš´t pro Wopího!!! ;o)), neboli seznam autorů ochotných poradit nováčkovi. Ten, pokud je uvidí přihlášené se jednoduše ozve. S tím, že by odkaz o Pomocníčku byl v přihlašovacím okně.
Hm? Nezní to moc složitě? ;o))))))))))
Uááájíííí
m.
zní to výborně!
ty nejgeniálnější věci jsou ty nejjednodušší!
JO! JSEM PRO!
No není úžasný tenhle pan Básník?:)