Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcené a nechcené

11. 07. 2024
0
0
33
Autor
Bystroočko

Chcené a nechcené

Keď si kúpim niečo nové, tak chcem, aby to vyzeralo ako nové. Roztrhané rifle nie sú moja šálka kávy. Nie som vyznávačka vintage štýlu. Ale klasika je klasika. Klasika módu nikdy nesklame.

Som extrovertný introvert. Mám rada, keď ľudia o mne vedia, čo im umožňujem, ale nechcem, aby to dávali najavo. Aby nevstupovali do mojich kruhov a nerušili našu symetriu.

Už nechcem žiadne manuály. Už nechcem, aby ma ovládali a zaberali miesto v mojej mysli. Robotu som už vygumovala. Z hĺbky mysle môže vystúpiť očistená duša a na lúkach voľnosti rozkvitnú nové myšlienky.

Keď sa pred synom rozrečním a prekročím kapacitu jeho ochoty ma počúvať, tak zahlási: "mami, vypínam!". Tak sa vypnem aj ja. Potom sa vypnem k výkonu hovoriť k veci, bez bočných cestičiek, vetvičiek a kvetnatých opisov.

Pri mnohých receptoch už používam len mierky: od oka, za štipku a medzi prsty. No čo už, skúsenica skúsená!

Pyšná princezná, ALENA Vránová, ovplyvnila jednu generáciu matiek. Na ZŠ sa nás, v triede 30 detí, stretlo päť. Na strednej tak isto.

Ak nemôžem byť hviezdou na nebi, tak budem sviečkou -svetielkom na Zemi.

 

Bdenie je len prestávka v spaní.

Gaučovia nie sú tí, ktorí ležia na gauči.

Mamon ho zlákal ako sladká Manon.

Vynakladá energiu na nezmyselnosti, čo dáva zmysel len v tom, že za to dostane výplatu.

 

 

11. 7. 2024


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru