Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komolím, komolíš, komolí 5

17. 07. 2024
13
11
125

Soused má dominantního německého ovčáka, který trpí kožními problémy. Je to prostě herrpes.

Místo času a podnětů, dával jeden londýnský manželský pár svým dětem spousty liber. Šlo o typickou liberální výchovu. 

Meteorolog už poněkolikáté špatně změřil tlak vzduchu. Byl to nenapravitelný hektopackal.

Spoluobčan byl z informací úřednice pracovního úřadu naprosto Dežorientován.

Výstřih na jejích šatech neodpovídal společenskému kozexu.

Místní pankáč měl dnes poněkud splihlé číro. Bylo to spíš předevčíro.

V důsledku kauzy – nález kokainu na WC v poslanecké sněmovně – se poslanci rozhodli, že do jejího vyřešení odloží schvalování nového záchoda.

Malíř namaloval fialového kosa. Založil tak nový umělecký směr - kosmodernismus.

Psychiatr se domnívá, že známý polární badatel, by polární poruchou mohl skutečně trpět.

Žena má obrovské obavy ze zvracení. Její psychiatr se domnívá, že může jít o foblije. 

 

 


11 názorů

8hanka
před 4 týdny
Dát tip

Oprava foblijé:)


8hanka
před 4 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Sebecky priznávam -  1.miesto  liberálna výchova, škoda, že ma obišla,  hneď v závese poblijé, pripomína mi názov  figúry z baletu, pŕedevčíro je tiež extra ale aj ostatné sú boží.. 


Rhodesie
před 4 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

:) :) :)

Hlavně - pančokl, londýnská výchova, Dežo a ňadrex...


Zajíc Březňák
před 2 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Za liberální výchovu, společenský kozex, by polární poruchu...!


Kočkodan - od mistra mě komentář velice těší.


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Zajíc Březňák

Kdybych ti tady napsal, že to nebylo moc vtipné, tak bych se na sebe snad ani nemohl podívat do zrcadla...


vesuvanka
před 2 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Pobavilo mě, obzvláště herrpes a hektopackal :-))), Tip


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Celé vtipné, ale předevčíro je super :D


dík holky


LaBruja
před 2 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Haha, vtipné hraní si se slovy :-)


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Za herrpsa:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru