Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květ...

28. 07. 2024
27
18
307
Autor
Gora

 

 

Přes šedý zákal

opakuje nad květem -

Taková krása!


18 názorů

kvaj
před 4 měsíci
Dát tip Gora

Rádo se stalo, Irenko. Avšak dnes lze šedý zákal úspěšně operovat. Vlastně ti doktoři operace sekají jak Baťa cvičky Mojí máti jsem zaplatil operace šedého zákalu na obou očích, když měla 83 let, a pak viděla dobře. Monet tuto možnost však neměl. Na druhé straně, kdyby ji měl, patrně by nevznikly jeho kouzelné Lekníny. Ale to jen na okraj.


Gora
před 4 měsíci
Dát tip kvaj

kvaji, díky za super komentář!


kvaj
před 4 měsíci
Dát tip K3, Gora, Zeanddrich E.

No tedy, k nejúžasnějším dílům Clauda Moneta patří cyklus Lekníny, které maloval na své zahradě v Giverny, když už kvůli šedému zákalu špatně viděl. Takže asi tak.


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Gora

To je krásný a smutný. Ale víc krásný :)


Gora
před 4 měsíci
Dát tip

Karle, nemá obavy, ale jedno oko je krom zákalu stižené oparovým vředem - a na ně skoro nevidí. Operací bylo nejméně pět.

Um, je to tak, zkoumá květ spíše po paměti... díky.


Umbratica
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Hezké, ale i poloslepá babička si může pamatovat, jak vypadá třeba orchidej, i když vidí jen matný obrys.


K3
před 4 měsíci
Dát tip

Z operace má asi obavy...


Gora
před 4 měsíci
Dát tip

Jarmilo, Luboši, díky. Taky doufám, ale věk a zdraví těžko ovlivnit, i když je sokolka!!


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip

Já doufám, že se maminka mýlí. (co se týče těch obav)


Jamardi
před 4 měsíci
Dát tip

Já jsem si v první chvíli říkala, že asi nemá ten zákal tak špatný, ale jak už napsali jiní, vzhled květin, které zná, si může domyslet. Je moc pěkné, že došlo k potěšení pro obě strany, to se pokaždé nezdaří.


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Janina6

Moc mě těší, že se mé první haiku, věnované mamince, líbí... po mnoha očních operacích má špatný zrak... květiny obdivuje, i tuto lilii, o které to je... obává se, že ji naposledy vidí kvést.


Můra73
před 4 měsíci
Dát tip Gora, K3, qíčala

Skvělý text!

 


vesuvanka
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Jamardi

Irenko, moc pěkně vyjádřemé. Dobře si pamatuje a krásu květu si živě vybaví :-))). Tip


K3
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Janina6

Představa je mocná čarodějka. Hrdinky i autorky. Rozsvítilo se.


Karpatský knihomoľ
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Janina6

A to je milé, ona to vie, ona si pamätá, čo tam zmôže katarakta.


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Karpatský knihomoľ, Nami 99, K3, Gora

Norko: ale opakuje a neomrzí ji to, ani v 85...


Norsko 1
před 4 měsíci
Dát tip

Neopakuje 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru