Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvála zdravotnictví III.

31. 07. 2024
1
6
69
Autor
Jinys
Tak potřetí. :-)
Třeba takto.


Brumlající Sergej, který nakonec, někdy nad ránem, místo večer podle jízdního řádu, dorazil s vlakem i spící elektrickou lokomotivou, do Brna, konečně dovezl děvče, které jsem tehdy tak nekonečně miloval.
A já, s trošku ovadlou kyticí v ruce, jsem se dočkal nejen letmého doteku při setkání, ale později také toho, po čem jsem tak rozechvěle toužil.

Dnes jsem toužil, aby opět několika hodinové čekání, tentokrát ale na odběr krve, bylo završeno provedením vyžádaného aktu.
A jako tehdy, před mnoha a mnoha lety, jsem se opět dočkal.
Proto, tehdy i dnes:

Bylo fajn.

6 názorů

dadadik
před měsícem
Dát tip

Tam to dobře znám, tu laboratoř... hm, stane se asi...


Jinys
před měsícem
Dát tip

dadadik

Brno, Mendlák, "Lékařský dům", nebo jak se ten barák jmenuje. Fronta až do přízemí, čekání vestoje na schodech.
Inu stane se. Asi se něco, někde, zaseklo. Neznám příčinu.

Zato v tom prvním případě, čekání doma, vleže.
Průběžné telefonování celou noc na nádraží, kdy asi vláček dorazí. Na trati byl vodou podemletý most a vlak se vracel, když už byl kousek od Brna, až do Kolína, aby mohl pokračovat po druhé trati přes Č.T.
Také se může stát.

Ale vše špatné je k něčemu dobré.
Lidé se ve vlaku ke konci jízdy již družili a celkově převládlo veselí nad nasráním.
:-)
To už se dnes pravděpodobně stát nemůže.


dadadik
před měsícem
Dát tip

 Nechci se teda vyptávat kde a jaký okolnosti... ale v zásadě žasnu


Jinys
před měsícem
Dát tip

dadadik

Ano, myslím si, že to byl absolutní rekord.
Ale abych to nezakřikl...
:-(


dadadik
před 2 měsíci
Dát tip Day-Dream

Několik hodin čekat na odběr? ?


Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip

Sestricky umeji vyvolat nejruznejsi emoce ve vsech pacientech.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru