Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomolím, komolíš, komolí 5
Autor
Radovan Jiří Voříšek
Zasloužilého herce, absolventa JAMU v Brně, už začalo unavovat, že desetiletí dostával jen malé role. To se odráželo především v nízkých honorářích. Proto se překvalifikoval na dolování kovů. A o kom je řeč? Jmenuje se Mojmír Mědirýč.
Málokdo dnes ví, že zapálený šachista Tomáš Čupr, zakladatel známé firmy Slevomat, nebyl vždytak úspěšný. Jeho předešlý produkt Slevošach byl naprostým propadákem.
Prakticky z ničeho a bez adekvátního nářadí, dokáže kamarád Franta sestavit jízdní kolo. Prostě zkušený Eskamontér.
Díky častým pauzám na kávu, nás toho paní kafetetka v náboženství moc nenaučila.
Vždy když s ním manželka chtěla probrat vážné věci, jedl u toho, čímž téma značně to bagetalizoval.
Při veřejném čtení se básník zhroutil poté, co mu posluchači jasně dali najevo, že jeho verše jsou nudné. Musel být hospitalizován na anesteziologickorecitačním oddělení místní nemocnice.
Samec vodního plaza nestále obtěžoval jiné samce svého druhu. Chování tohoto gaymana se stalo předmětem výzkumu.
Praxe ukázala, že kázat slovem a příkladem dnes už nikoho neoslovuje. Proto jsme se rozhodli, že budeme působit hudbou a zpěvem, řekly divákům televize Noe ctihodné sestry Dominifanky.
Nachlazený pes vyplašil srnu, na kterou jsem už mířil. Zatracený jezepčííík!
Náš pes se naučil házet míčky do koše. Je to neuvěřitelně šikovný bassket.
7 názorů
Nejdřív jsem chtěl vypíchnout ty, který jsou pro mě obzvláště super, ale to bych napsal skoro všechny. Takže super super super je kafetetka, gayman a jezepčííík. S básníkem soucítím (taky super) a místo Dominifanek (taky super) by na mě spíš působily Dominirockerky...
Jasně, šlápnutím dozadu.
Jo! Pionýra měla ségra. Byl takovej malej a brzdilo se ne ručně, ale nožně ;)
Moje druhé. První bylo Pionýr.
Jů, kolo značky Eska bylo moje první :D
Bagetalizace vážných věcí mi zní jako výborný nápad.
Mezi moje obzvláštní oblíbence zařazuji kousajícího chotě, psychicky zdeptaného poetu a chlupatého kejchala.