Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDráteník
Autor
Benetka
Srpnová noc voní
Marockou mátou
Horečný sen o Ní
Se zlámanou hnátou
Na bolest těla jsou opiáty
Srdcebol léčí čas prý pouze
Zlomené kosti spojí dráty
Jen... Jak vysvětlit to touze
26 názorů
Touze je třeba to vysvětlovat dlouze... a stejně to bude hovno platný!
Ivo,
za tvůj odkaz dávám pomyslný tip. Ta moje básničkách o zlomené noze je zase Zátiší s berlami ze 7.8. 2020.
A kdyby to někdo nevěděl, tak prostě Srpnová noc voní :-)
Zlomenou haxnu (na šrot) v kotníku jsem měla před čtyřmi lety. Taky jsem o tom psala básničky, takže vítej do klubu. Pro tohle mám velké pochopení. Tip.
Bylo to v době covidu, takž dráty a šrouby mi vytahovali až za rok...
Benetko, o zhudebnění si přímo říkala (teda kromě toho, že jsem tě chtěla povzbudit). Rytmus jak lusk.
Merx: kamarádím jen s touto suno (teda aspoň vědomě). A jde spíš o závislost. Bojuju s ní, ale zatím i přes svou omezenost suno vyhrává (možná díky mé omezenosti ;-)
Pěkně napsaná báseň i vzpomínka na dráteníka,Tip. Ať se Ti noha brzy zahojí!
Nezávidím...snáď sa končatina rýchlo zahojí a to druhé...je len na tebe, od nej zázraky nečakaj...vieš, že klin sa klinom vybíja? Chce to nový objekt na zalúbenie..baseň je skvelá...
Děkuji všem za návštěvu četbu a milé komentáře. Řečeno slovy mistra: Opravdu jsem to nečekal! :)
Gora: Zdrátovat se nemůžu. Dostal jsem tolik léků že je ani nespočítám. Plus si ještě sám píchám injekce do břicha na ředění krve. Holt teď budu nějaký ten pátek abstinovat no... :D
Evženie + Merxanta: Doufám že se moje kosti barometrem počasí nestanou! :)
IvaSu: Děkuju moc! Jsem dojat!! Je to nádherné!!! ;)
emme: Moc fajn verše. Díky!
Kočko: Děkuji za veršovánku! ;)
pekne si to zdokumentoval, telesne aj srdcovo a máš tu krásne komentáre, pridávam sa k želaniam ... nech sa ti nožka správne zahojí***
Na srdce jsou drátenice.
Asi by sis měl otevřít živnost na předpovídání počasí . nechci tě strašit, ale je to dost častý, po tom drátování. Ale doktoři mají zlaté ručičky - tedy někteří, tak snad budeš mít po té smůle i štěstí.
IvaSu - to je krásný, se s ní kamarádíš- s tou Al?
Slávku, ať se Ti zlomené všecko co nejdřív zacelí... .
Želím, Bene, faktu,
že máš řadu fraktur,
měj co nejdřív haksničku
tak dobrou jak básničku.
kopla ho zebra
zlomila mu žebra
teďka smutně žebrá
o pomoc
prosí svoji Ivanu
že nevstane z divanu
v noci ani mimo noc
že jediná je v ČR
které dají OČR
To ti nezávidím, určitě si to pak budeš užívat i při změnách počasí. Já mám jen titanovou kyčel a už to nebolí :-)))
Chtěl jsem napsat krásná, ale pak jsem si uvědomil, že jako první reakce na tu zlomenou nohu by to asi nebylo ono. A to srdce to je ještě horší. Taky se přidávám, přeji brzké uzdravení alespoň jedné ze zlomenin ;)
Básnička je fajná a tobě přeju, ať tě dají dobře do kupy!
Gora
před 4 měsíciDrž se, dráteníku... a ne aby ses zdrátoval...
Básnička je hezká!