Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdišiel
24. 06. 2002
3
0
1013
Autor
Nilia
Keď sa veľmi sústredím,
ešte cítim vôňu jeho dychu.
Keď prechádzam prostredím,
ktorým kráčal on,
moje srdce bije,
bije na poplach
ako zvon.
A slnko jeho stopy zmyje
A zostal tu len prach
Vtáčiky sú veselé. Prečo?
Aj kvietok už vie to
Že dážď odišiel
A prišlo leto
:)))
Dážď ti ide. Pocity myslím. Obsah a tak, to milujem. Ale ako povedal Jaro (Naso) musíš sa ešte vypísať...ale to je v pohode. :)
Vieš, mnesa zdá, že pocity sú dôležitejšie než veda...a tá...ako to ja nazývam..."formológia". :)
Múzy ma kopli, však uvidíš. :)
Dení - tiež v tom závere cítim horkosť...ale keď si to tak vezmeš - leto aj tak prišlo, aj keď bolelo...možno príde čas ísť ďalej...
Len ma toľko nechváľ, denis.
A píšem o daždi a o daždi, dobre? : )
Ozaj, nekopli ťa nejaké morské múzy?
: ) 4U Sonka
Soňuška...:)
Chcel by som vedieť o kom píšeš. Ale nemusíš mi to hovoriť, to nie. :)
...ale cez tie riadky vidím aspoň troška hlbšie, než sa mi odkryješ v skutočnosti. A asi neusúhlasím s Ľubou (Bix), že koniec je až tak radostný...Aj keď je tam ukázaný, vnútri sa mi zdá veľmi, veľmi skľúčujúci. Neviem prečo. Ako obyčane...Ach, aký som len hlúpy.
- nežnosť a otvorenosť ma vždy dostanú. Ty s nimi vieš pekne narábať, aj keď je pravda, že je tam veľa klišé. Klišé nemám rád v bśňach na efekt (pretvárkové básne), ale u teba nejako viem, že to myslíš/ cítiš, nie len, že to píšeš tak, do vzduchu.
:)
Hmm, myslím, že aj tu platí, čosom povedal pri Vivat Slovakia! Obdobie, ktorým každý musí prejsť, citobôľ, ktorý sa musí vypísať...
des_te_meer
24. 06. 2002
To, že prišlo leto, je dôležité a fajn...
Som rada, že nesmútiš do konca básne :o)