Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inspirováno jinde IV.

10. 08. 2024
7
7
93
Autor
losto

Franta pracoval jako silničář a uměl bezchybně tvořit vodorovná značení. Ačkoli se to někdy nezdálo možné, dokázal opravit i chyby mladších kolegů. Hotový čároděj.

V rámci rodinné genealogie jsem dospěl k tomu, že velká část mých předků a dalších příbuzných, byli členy KSČ. Bylo jich tolik, že jsem jim vytvořil samostatný rudokmen.

Znečištění fekáliemi nejdelší řeky USA vedlo k jejímu přejmenování na Pississippi.

Ačkoli bylo všeobecně známo, že pekař na ulici Vídeňská trpí zažívacími problémy, jeho pečivo je nejlahodnější v celém městě. Zejména jeho prclíky.

I když Jožka své drahé slíbil, že udělá vše pro to, aby zatočil se svou neplodností, opomněl výběr vhodného spodního prádla. Inu, slipy - chyby.

Manžel stále zapírá a nechce mi přiznat, že neumí vařit a proto mě neustále vyhání z kuchyně. A já bych mu tak ráda vařila! Minulý týden mu dokonce začal hořet kástrůlek na plotýnce, že se k němu nemohl přiblížit. Kdyby se byl přiznal, nemusel by chodit okolo horké kaše.

V nejmenovaném městě byl otevřen novodobý nevěstinec především pro příznivce silikonových figurín a BDSM. Do jeho výbavy patří prvotřídní japonská sada fuckovacích panáků.

Mé zranění z války bylo strašné, granát mi utrhl dolní část těla hned pod pupíkem, takže budu rád, pokud si vyslechnete můj příběh bez debilních vtípků. Klidně se ptejte na co chcete bez obalu, ale hlavně bez prdele.

Karel byl vždycky roztržitý, bylo mu zbytečné něco vysvětlovat, nedával pozor, na školení o bezpečnosti práce pospával... není divu, že si při práci v železárně propíchl hlavu drátem. Prostě jedním uchem tam a druhým ven.

 

 


7 názorů

8hanka
před 3 měsíci
Dát tip

najviac posledná tak trochu Hitchkockovská...a že sa tak presne trafil a v spánku:)


losto
před 3 měsíci
Dát tip

Díky všem komentujícím! :)


Hamar
před 3 měsíci
Dát tip

Pěkné!

Za mě ty dvě poslední a nejdrsnější.


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip

:)

Za mě hlavně čaroděj, rudokmen, fuckovací panáci...


losto
před 3 měsíci
Dát tip

Benetka - v mém repertoáru ptákoviny vedou... na hluboké básnění ještě dozrává čas :)

Kočkodan - díky, opraveno :)


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip

Mrška náhoda si trochu zažertovala a prostřednictvím tvých prstů zařídila, že ausgerechnet slůvko bezchybně nebylo napsáno ve formě „bezchybě“ úplně bezchybně.

Ty jsi ale žertoval úmyslně a dle mě i zdařile.


Benetka
před 3 měsíci
Dát tip 8hanka

Pobavilo! Líbí se mi že je nás tu tolik co se baví vymýšlením ptákovin... :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru