Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Česko

16. 08. 2024
3
11
160

16. srpna 2024

V zemi pravdy a lásky

věříme v Karla Gotta!


11 názorů

K3
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Co tím chtěl básník vlastně říct?


Zajíc Březňák
před 3 měsíci
Dát tip

Aru, já toho o Gottovi vlastně moc nevím, popravdě řečeno mě nikdy moc nezajímal a ani jeho zpěv se mi nelíbil (ne že by zpíval špatně, ale z mého pohledu to bylo o ničem...). Jinak celkem souhlasím s Litartsem.


Litarts
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Janina6, K3, Zeanddrich E.

Nesměřujeme do totality. Tady se to bude vždy přelévat zleva doprava a zase zprava doleva. My jsme tady takový předěl mezi západem a východem. Horší je ale, že to má stále nižší politickou i kulturní úroveň z obou stran. 


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, K3, Zeanddrich E.

Bůh skandovaný davem je vždycky dočasný.


Radovan Jiří Voříšek
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

Naprosto souhlasím.

Vzpoměl jsem si na naganovské volání - Hašek je bůh, Hašek na hrad.

A ten hradní šašek je míněn předchůdce Pavla, který byl taky zvolen regulerně většinou voličů


Aru
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

Karel Gott ale zrovna měl naprosto jiné (vyhraněné) názory, ještě dřív než se to stalo módou a tvrdil to co se dnes potvrzuje, že směřujeme do totality. tím nechtíc říkáš těmi řádky trochu něco jiného, než jsi (možná) zamýšlel Zajíci :)


Zajíc Březňák
před 3 měsíci
Dát tip

Radovane, Dominik Hašek byl nejspíše nejlepší hokejový brankář, jakého jsme kdy měli. Bez něj by nebylo našeho největšího hokejového triumfu v Naganu. Dnes mu spousta lidí nemůže přijít na jméno kvůli jeho politickým názorům. Pro většinu Čechů tak zůstává hokejovým bohem především Jarda Jágr, ten má ty názory méně vyhraněné a více se přizpůsobuje převládajícím tendencím (jako to uměl nebožtík Karel Gott).

Současný "hradní šašek" patří k těm lepším v našich dějinách (byť zatím nemáme ten dějinný odstup). 


Radovan Jiří Voříšek
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

občas v nějakého hradního šaška

a Dominika Haška

(Hašek je bůh)


Philogyny
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

a ví to?  :o)


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

:)


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

Věřím spíš v první verš:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru