Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTramvajový vůz
Autor
Rhodesie
22 názorů
Za je boží
Dobré! Pobavila mě ta šalina v komentářích. Bydlím teď od léta v Brně a šalinó jezdím do práce. A vůbec teda těm řidičům nezávidím. Obdivuji že tuhle práci dělají! :)
Josef řídí tramvaj,
nervy s ním fest mávaj,
psýcha mejdan neslaví,
nikde ten pán nestaví,
z očí barvy borůvky
šlehaj hněvu blesky,
míjí všechny ostrůvky,
což není moc hezký,
k cestující veřejnosti,
jež se bouří tiše,
volí slovník hrubý,
pasažéry seřve dosti:
”Držte, kurnik huby,
nechci už nic slyšet!”
Až v prostorách depa
pustí je ven Pepa.
brněnská šalina:
řidič zmaštěný je od vína
při jízdě si dává loka
voči votevřený doširoka
civí na tu dopravu
a chytá se za hlavu
drží ho pocit tíživý
že nedá se jet střízlivý
No jo, no. V tom vedru nejsem úplně ve formě. Ale druhý místo aspoň :)
Janino, teď se řehtám. Je to asi druhej nejblbější nápad. Tem první je unést parník na Mácháči... :)
Vždycky jsem toužila unést tramvaj :D ("Obrať to na západ!")
Osmihanko - Díky. Já vlastně většinu svých počinů píšu buď v tramvaji, v šalině nebo v električke... :)
naša rodina električky miluje, jemné i silnejšie hrkľovanie po koľajach, pohľady z okna vždy iné, momentky, ktoré sa zjavia a zmiznú, čas na premýšľanie, či len také jemné záchvevy mysle...posledné roky romantiku ruší otravovanie žobrajúcimi, krikom podnapitých, neprispôsobivých...i ja som svojim spôsobom neprispôsobivá...ale inak...a chýba mi tu jeden tramvaják, písal skvele, ktovie, kde je...
Úsměvné!
Jednapoetka: Něco doslova stejného jsem v jedné své bázni napsal před časem... :)
Jednapoe - Díky. Akorát ta jiná musí bydlet někde u trati... :)
Nebo si dají dostaveníčko na zastávce.
Jednapoetka
před 3 měsíciLáká ho uhánět šalinó
né za tó svojó
ale za jinó
Pardon..Jen okamžitý nápad. Vaše se mi líbí. Tip...
... .).
(naštěstí v životě je většinou trošku jinak, že... :) )