Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komolím, komolíš, komolí 6

18. 08. 2024
8
5
99

Pozvánka do kina:

V pondělí jsme pro vás připravili animovaný film o neuvěřitelném úsilí za záchranu rybičky (klauna očkatého). Film nese název Hledá se Chemo.

V úterý můžete navštívit rodinnou komedii o životě mladé slovenská rodiny ve vysokohorské salaši - Na samotě u plesa.

Ve středu uvádíme psychologické drama o partě černě oblékaných nezletilých delikventů s názvem Učňáci z Madagaskaru.

Ve čtvrtek se můžete těšit na drama o statečném záchranáři z našich nejvyšších hor, Špindler-Man.

V pátek nás čeká dobrodružný film s tématem těžkého boje statečných hygieniků se střevní epidemií. Film se jmenuje Příběh sraček.

V sobotu hrajeme pouze pro dospělé diváky horor s názvem Zaklínač: Vlčí hlen.

Pro děti a mladistvé jsme v tento den zařadili poučnou pohádku o princezně závislé na destilátech - Šípková Ruměnka.

V neděli promítáme hraný dokument o volebním boji dvou kandidátů na úřad prezidenta USA s názvem Lady a Trump.


5 názorů

Aru
před 3 měsíci
Dát tip 8hanka

kvalitní filmotéka, už se těším, škoda že nemám koho pozvat ke společnému okouknutí Příběhu sraček :D


losto
před 3 měsíci
Dát tip Benetka, Radovan Jiří Voříšek, 8hanka

Lady a Trump, Příběh sraček a Učňáci z Madagaskaru*

Po veleúspěchu Lady a Trump má film volně navazující pokračování, děj se odehrává už po volbách a mapuje prezidentskou dovolenou na Antarktidě, jmenuje se Ledy a Trump.

 


Kočkodan
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Benetka, Gora, Hamar, 8hanka

Skoro až dětinsky se raduji, že je tam vtipu jako hraček. Vypichuji oba boje.

Ještě dva filmy z programu na přespříští týden:

Na venkově žijící lehce dementní babička chce po měsíci opět prát v neckách, ale má pocit, že jí k tomu něco chybí. Přivolaný vnuk s manželkou se pustí do hledání a důležitou věc naleznou napůl zahrabanou v kompostu. To je stručný děj hořké komedie Omyvatelé ztracené valchy.

Drama z prostředí wimbledonských dvorců Drny.



8hanka
před 3 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, supizmus, Gora

Nooo, posledné prevalcovalo ostatných kandidátov na 1. miesto, je  vysoko aktuálne, mohlo by byť aj Lady a Lump...skvelé sú aj ostatné, veĺmi blizky je mi Príbeh...komu nie, nech hodí kameňom:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru