Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkdo vám tak odpoví, že stejně víte kulový
Autor
Nami 99
Když se vám cíl najít nedaří
někoho se zeptejte.
"Nezlobte se, hledám nádraží."
"Nezlobím se, hledejte."
20 názorů
Nami
Co chtěl ten blázen slyšet teď?
No není nad jasnou odpověď :-)
hezkou ženu
se ti najít nedaří?
najdi si kuchařku
ať aspoň navaří
Nami 99 - keď sem dám nektorlóg príliš skoro, bude s chybami a s preklepmi. Predstav si, že by to niekoho natoľko vytočilo, žeby vstal z mŕtvych,.
Abakus - Rhodesie
Nápad to je dobrý, ale tři týdny je dlouho.
Rhodesie - mama mala takto niekoľko rokov v šuplíku pripravený nekrológ na Husáka. Ja by som si tiež rada nachystala niekoľko nekrólógov na našich pohlavárov. Počkám aj viac než tri týždne. Som trpezlivá.
Abakus - to nic není.
My máme nový zákon o práci na dohodu, který se se týká i dobrovolných hasičů, kteří musí tři týdny dopředu nahlásit co a kde budou hasit a řečníci musí tři týdny dopředu nahlásit, komu a kdy budou řečnit na pohřbu.
Rhodesie - my máme špitál, kde ošetria iba niečo a iba niekomu. Treba sa dopredu informovať, než si niečo zlomíš a naplánovať si to. Nie počas obeda, nie počas olympijských hier /môj 1. pôrod/, nie počas funusu primára /môj 2. pôrod/...
A já se nezlobím, že jsi nám čtenářstvu tyto čtyři řádky předhodil. (přemýšlím, jestli jde o klasický případ s perlami a sviněmi...)
"Prosím vás, kde jsou tady toalety?"
"Musíte po schodech do třetího patra."
"Tak to už nic."
:)
To jsem viděl v nějakým filmu:
"Posím vás, jak se dostanu do nemocnice?"
"Zlomte si nohu."
8hanka - ako obvykle kecám a ľudská pamäť je krátka - bolo to druhý raz - prvý krát bol 20. august 1968 - link priložím mea culpa.
8hanka - preklep, ale nevylučujem, na rozdiel od mužskej časti populácie, som schopná pýtať sa na cestu a teda aj požiadať o pomoc.
Abakus mňa zaujalo "zase raz" teda nie prvý raz? Dúfam, že to nejako nesúvisí s (prvým) pozvaním z roku 1968...:))))
8hanka - toto sa udialo v roku 1976 - myslím, že vtedy ešte platil zákaz, že od spustenia metra sa najbližších 15 rokov nebude Václavák rozkopaný.
Stanica sa dá ešte nájsť, ale ja som svojho času blúdila na Václaváku a hľadala metro. A potom mi pomohol:
"Vy pojdote ne levo i potom eto vy najdote".
Požiadala som zase raz o bratskú pomoš.
Niektoré otázky proste ponúkajú zároveň aj odpovede...")
JSEM TADY SPRÁVNĚ NA UŠNÍM?!?!?!
Pět minut ticha.
JSEM TADY SPRÁVNĚ.