Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěci
Autor
Aaen_jk
Věci
Ke které jedné věci mám nejhlubší vztah? 10 věcí, které mě obklopují?
Věci, ke kterým se vztahujeme, o nás něco říkají. Vyjadřuje to, jaký máme postoj ke světu, jaké máme hodnoty, jaký máme životní pocit. Jaký máme názor. Nevědomý kontakt s jinými lidmi děláme přes věci. Máme neprobádaný vztah k našim věcem? Není náhoda, že se mi líbí právě tohle a tohle. Naše vztahy k věcem pomáhají budovat naši identitu. Jakým způsobem žít svůj život.
Věci nás nějakým způsobem reflektují. A je fajn začít si pěstovat i tenhle vztah. Někteří lidé z vnitřního prostoru expandují exponenciálně výrazem životního pocitu. Vztah k věcem není náhoda. Černé hadry, baskytara, mjollnir, black a deathmetalové anebo drum n´ bass nahrávky, prsteny, archaické talismany, archivní čaje, černé pevné boty na putování, sady tarotových karet, přečtené i nepřečtené knihy, runové kameny, šamanský buben, čtečka s elektronickým inkoustem, starý notebook, konvičky a yixing šálek na čaj, poutnická hůl.
20 názorů
S uniformitou v používání věcí to je zajímavá další myšlenka k tématu a jsem za ni rád.
Jinak já mnoho let v žádné hudební skupině nejsem, naposledy někdy tak před 13 lety :-) Ale neříkám, že se k tomu někdy nemohu vrátit, mám to o prioritách, delší dobu se věnuju literární tvorbě a literárnímu vystupování, někdy taky s nějakým hudebním nástrojem nebo více nástroji. Jinak jsme hráli hodně svébytně a experimentálně a dodnes mám ty skladby moc rád :-)
To není nepatřičné, je to naprosto v souladu. Je to jako když se přihlásíš na závod. S tou uniformitou jsem se nechtěl dotknout. Jste parta, záleží na vás a je to pochopitelné. Mám smysl pro moderní hudbu.
K3: Díky za přečtení a tvůj pohled na věc. Zajímavá připomínka o uniformitě a díky za ni a za tento úhel pohledu. Nemyslím si, že tyto věci nejsou nic víc než uniformita. Někdy může být používání věcí uniformitou, někdy sebevyjádřením a komunikací vůči okolí, někdy o nás věci, ke kterým máme vztah, mohou mnohé říci a může to být forma komunikace. Může to být dost o konkrétní situaci a může to být i individuální a odvíjet se od kvality a kvalit daného člověka nebo třeba od jeho životního období a třeba i podle momentální nálady a věci mohou být, jak už to tak bývá, v různém poměru, a ne 0:100. A komunikace věcmi může být nejen uniformní, ale také svojská, originální, individualistiská.
Pár věci jsem dával do Dílny, chtělo se mi minulý měsíc publikovat víc příspěvků než pět. Když budeš chtít, můžeš se podívat, pár jich v hlavním seznamu nebylo.
Přijde mi takové nepatřičné nominovat do soutěže vlastní text, když někoho něco zaujme, budu rád za nominaci.
Jen tak náhodně jsem si to přečetl. Myslím si, že "šaty" nedělají člověka. Není to nic víc než uniformita. Myslíš si že byste hráli horší hudbu kdybyste nebyli v černém? Je to taky trochu snobismus z mého pohledu. Není nad to být svůj. Třeba Johny Cash byl muž v černém, a hrál country, patřilo to k němu, byl svůj.
Jinak tu máš tolik děl, proč si něco sám nenominuješ. Víš nejlíp co je asi tak nejlepší...
Gora: Napad s tou anketou asi vznikl, kdyz toot ve svem komentari tady vyjmenovala veci, ktere jsou ji blizke :)
toot: Dekuju za inspiraci :)
Jani, nechtěla jsem ještě něco dalšího připodotýkat, se psem mi to došlo v momentě odeslání... pak jsem si řekla, že své názory tady za ty roky známe... a že něco připisovat je zbytečné.
Aene, hezký nápad s takovým textem! A s anketou!!
Zajímavé. K zamyšlení. Zjistila jsem, že asi vztah k přednětům nemám ;)
Možná klavír, ale nemusel by to být ten můj - prostě jakýkoli klavír. Takže je to možná spíš vztah k hudbě.
10 - deset?
Když romanticky, tak knihy asi stokrát přečtené, hrnek ze svatebního servisu po stařence/prababičce, korále z klokočí od maminky, památník.
Když prakticky, tak ty stejné knihy - nejmíň pět, PC, spacák, léky a psa.
toot: Díky za komentář a za tip :) A dobrý nápad, můžeme tu udělat takovou anketu :)