Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedeň života
Autor
dievča z lesa
žila na ulici
čakala dvojičky
nie je čas riešiť čo bolo doteraz
prišiel deň života
zázračnou zhodou okolností rodila
v nemocnici
povedali jej nech dá deti na adopciu
uvedomuje si že sama to nezvládne
povedala im nech jej pomôžu
v srdci to má jasné
ľúbiť a starať sa
čo myslíte ako to dopadlo
tento príbeh je vymyslený iba z časti
17 názorů
dievča z lesa
před 3 měsíciLili a kadeřavá ... ďakujem veľmi pekne***
dievča z lesa
před 3 měsícimilý Kočko ... súrodenecké vzťahy sú rozmanité ... a kamarátsky žmurk vie celkom hmatateľne zohriať na srdci***
8hanka ... ďakujem tebe a Benetkovi za milú debatu ... druhá šanca je fajn***
Přidávám se k Benovi, že si Hanka zaslouží.
Ale tobě, Maru, posílám zasloužený jedináčkovský* žmurk už jen já sám.
(* tím v životě – jsa bratr starší sestry – nejsem)
Aha, tak to jsem tu závěrečnou řečnickou otázku nepochopila (myslela jsem, že naznačuje, že to dopadlo špatně). To jsem ráda, že je to jinak. Věřím, že to zvládne, mateřská láska je mocná síla.
:) Bulím/slzím hlavne od šťastia, to hocikedy, starnem, no...
a tie druhé slzy radšej skrývam, u nás sa hovorí, že
človeka poteší cudzie nešťastie
a ja nemám najmenšiu chuť niekoho potešiť tým mojím:)))
Jen bull. To je po anglicky bejk. Bo já su tež hen ten oný bulimik. Skoro už ani nemám co plakat. Tolik slz co už jsem prolil. Vlasně... Je to nový světový oceán: Benetkův Tichý Hlasitý Marný...
aký je to obyčajný rozmer? Prázdno, ktoré nastalo po odchode detí na internát občas až desilo...dovtedy dennodenný kolotoč - práca, nákupy, varenie, pranie, atď. nič jednoduché byť mamou a otcom zároveň a zrazu ticho...už je to dávno, doteraz mávam ťažké dni, keď mi straaašne chýbajú, ale...mobily a net boli určite vymyslené kvôli mne, aby sme mohli byť v spojení, nielen keď to na mňa príliš doľahne, diaľka je potvora a čo ešte teraz, keď pribudol aj vnúčik, nevesta...no aj tak si hovorím, život mi dal toľko úžasného, zaslúžim si vôbec?
ak si uvedomila, čo je pre ňu dôležité a chce byť s deťmi, postarať sa o ne, mala by dostať druhú šancu a predpokladám, že ju aj dostala...sú rôzne zariadenia pre osamelé či týrané ženy s deťmi...verím, že sa odrazí a prežijú spolu skvelý život...
Benetka ... veru tak, sú príbehy smutné a niektoré sa začínajú v azylovom dome, nakoniec decká zmaturujú, alebo aj viac a život má obyčajný rozmer***
dievča z lesa
před 3 měsíciJanina ... ona ich požiadala o pomoc, aby o dietky neprišla ... nastal čas druhej šance***