Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chci zemřít v pěkném světě.

29. 08. 2024
0
5
114

Morální integrita pamatujme si to protože jednou to bude definovat celí systém a život nás všech školství vládu i člověka samého jenom tomu v nás musíme přikládat ten největší význam jednou to bude řídit celí svět a lidi místo rvaček se budou plácat po zádech protože je to společnost onou integritou naučí bude to jako nacistické manifesto akorát pro správnou věc když to bude společnost všemi prostředky učit tak i ten nejzlejší člověk na to bude přeučen jelikož v nacistickém německu se všichni naučili být zlem kvůli idealismu státu tak proč by to společnost nemohla udělat obráceně.


5 názorů

Janina6
před 3 měsíci
Dát tip

Jo :D


Zajíc Březňák
před 3 měsíci
Dát tip Biskup z Bath a Wells, Gora

Nebylo by špatné při budování té mytické morální integrity dbát také na pravopis (aneb celý, celá, celé jako mladý, mladá, mladé; Německo je název státu, takže velké "N"...)


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip

:D


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

určitě ne, lidi nebudou jenom dobří, nebo jenom zlí, takhle to nikdy nefunfovalo. co se pomalu otáčí, to je znovuobjevení starý dobrý magie a odklon od technologizace všeho (plus samotné směřování technologií to ukazuje směrem k miniaturizaci a virtualizaci), ale že by teď měli být všichni dobří, tomu nevěřím.

plus Evropu čeká v dohledný době tak maximálně rozvrat, kolapsy, pády a válka, dobře se bude žít tak někde v Latinský Americe/částech Asie


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru