Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mňaubil, aneb pokrok nezastavíš...

31. 08. 2024
7
13
129
Autor
Aru

Schizo-předpříběh bramborový:

Jak už to tak bývá, žila, ale spíš byla v jednom košíku ve sklepě poslední železná brambora. Její vlastníci si ji tam uložili pro nouzi nejvyšší až bude takový hlad, že sežerou nábytek i s kůrovcem. Ovšem brambora marně čekala až si ji vyzvednou její pěstitelé. Jednou ráno, když si ještě selská dcerka vyčesávala vešky, přiletěl obří pták a spolknul celou rodinku i s barákem, až na sklep.

Naše železná brambora pamětliva toho, že uvidí-li slunce má klíčit, rozeběhla se k nejbližší tůňce, že si ještě trochu čvachtne, skočila do tůňky po hlavě, kterou ale tím nárazem probořila do kráteru. Od té doby se tomu údolí říká bramborové a lidi tuze milují ty své brambory.

...i kdybys tisíckrát mňoukal.
 
 
Světlo světa spatřil nový, úžasný Mňaubil. Je to naprostá inovace do světa mobilů, respektive od nynějška pouze mňaubilů. Ještě před nedávnem mobil potřeboval tak zbytečnou věc jako je klávesnice, nebo dokonce tlačítka, to ale v naší moderní, rozumné, technologické a vysoce inovativní době všemi směry je zcela nepotřebné. Nyní i samy mobily se tiše mohou odebrat na skládky.
 
Už poslední mobily, které se snažily tvářit jako náramkové hodinky se sluchátky marně se skrývaly před nastupující érou mňaubilů!
Mňaubil nepotřebuje klávesnici, nepotřebuje ani displej, dokonce nepotřebuje ani sluchátka, tak je moderní!
Jediné co potřebujete je zamňoukat a mňaubil vám splní všechna přání zkušených, i začínajících telefonistů, je totiž zcela hlasově autonomní!
A jak vypadá takový hovor dvou mňaubilistů?
"Mňau, mňau, tady třeba Karel."
"Mňau, mňau, tady Jindřich XXVIII."
"Jak se mají tvoji rodiče? Mňau, mňau."
"Ale, mňau, mňau, nechali se přeoperovat na kočky."
"To rád slyším, mňau, mňau, Jindřichu XXVIII."
"To víš Karle, mňau, mňau, dneska musíš být moderní a co u tebe?"
"A tak víš jak, mňau, mňau, manželka se nechala předělat na vlaštovku, za měsíc odlétá na jih."
"A už, mňau, mňau má sbaleno?"
"Mňau, mňau, dva kufry oblečení."
 
No není to úžasné, mňaubil si zamilujete, je naprosto všestranný! Dokáže dělat doprovod na koncerty, schůze poslanecké sněmovny, na rande. Pokud nemáte partnera, či partnerku, mňaubil si s vámi dá rande osobně! Nebo jste si šli zaplavat na Máchovo jezero, ale větší vlna vás spláchla do Tichého oceánu? S mňaubilem zjistíte svou přesnou polohu a kdy kolem popluje nejbližší výletní loď, abyste na její palubě stihli večerní párty bez šatů! Mňaubil je zcela vodotěsný, pokud používáte nafukovací kruh!
 
Zároveň mňaubil je nejenom extrémně skladný, ale i nenápadný, při váze pouhých 5,4 kg ho lze snadno lepící páskou přilepit na záda, kde si ho pod tričkem vůbec nevšimnete a jeho výkonné, přesto naprosto tiché větráky o síle 80 dB jsou téměř absolutně neslyšné.
A nejen to, mňaubil disponuje extrémně silnou baterkou, která při plném nabití vydrží až hodinu, při vypnutém stavu i déle!
Objednávejte mňaubil u dobrých prodejců, nebo jinde. Při objednání dvou mňaubilů dostanete jeden (krátký) hovor s naší operátorkou ZDARMA! 

13 názorů

Aru
před měsícem
Dát tip

díky Rhode, já už ani jinak psát nedokážu :D se prózy týče


Rhodesie
před měsícem
Dát tip Aru

Tyhle Tvoje miniprózy mě baví. Já osobně mám brumbil...   :)


Aru
před měsícem
Dát tip

díky Lili, to ano, je to velmi specifický humor :)


Lili.
před měsícem
Dát tip Aru

Tvoje díla jsou prostě taková specialita, v pozitivním slova smyslu, zato vždycky pobaví. A přitom nemusí být nutně vtipná. Velmi dobře!


Aru
před 2 měsíci
Dát tip

díky Danny ;)


Danny
před 2 měsíci
Dát tip

parádně vtipné


Aru
před 2 měsíci
Dát tip Gora

díky Goro, nejen váhou jako kocour, ale větráky jsou tiché jako jedoucí kamion :)

no já jsem fantasta ze zoufalství :D


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Aru, Janina6

Mňaubil váží jako nejtlustší kocour, který sem chodí - toho bych na zádech nosit nechtěla:-)- jinak je to zábavné čtení nejen na víkend, Aru. Jsi fantasta v pravém slova smyslu! Baron Prášil by se mohl přiučit.


Aru
před 2 měsíci
Dát tip Janina6, Gora

díky za čtení ;)

ale Jani, kočky mají osobnost :)

no to právě Bene, kdybych hulil, chlastal, nebo bral aspoň prášky, tak bych psal "normálně", ale takhle: "Ani spát mi nechutná, ani jíst mi nechutná-..." :))


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip

Nebo ňafbil. To zní líp.


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Co k tomu dodat?!

 Už to nehul... :D


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Aru

Když já ty kočky ňák nemusím. Nemohli by výrobci pro mě vyvinout hafbil? Děkuji předem.

Předpříběh bramborový mě naprosto uhranul ;) úplně to vidím! Hollywoodský trhák! 

 


Al Jal Úd
před 2 měsíci
Dát tip Aru

Pěkný,  mňau mnau


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru