Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTicho
Autor
Vlastina1971
Ticho.
Tak ráda ho poslouchám.
V tomhle ukřičeném světě.
Je tak vzácné.
Ho uslyšet.
Někdy pocit mám.
Že se zbláznil.
Celý svět.
Mám ráda samotu.
Svých vlastních myšlenek.
A dlouhá léta vnímám.
Jak nemocný je svět.
Jak lidé bloudí.
V labyrintu svých iluzí.
V hluku spěchají.
Po ulicích vlastního života.
Neznámo kam.
11 názorů
Jo, dnes už se tomu směju, když narazím na takovou reakci na poctivě míněný komentář. Ale je to trošku hořký smích. Písmák už není, co býval... Měj se fajn.
Vlastina1971
před 3 měsíciTo jsem ráda, že jsem tě rozesmála. Janina6 hezký večer.
Tak tu sa musím zastať tých, ktorí ti radia, nie, aby si "kopli" ale v dobrom poradili, ako by báseň vyzerala či vyznela lepšie...áno, je tu jeden, ktorý ryje, uráža, ponižuje, zhadzuje...ale toho pod tvojim dielom nevidim. (Zatiaĺ) a k dielu, ak možem - čím som staršia, tým ho mám radšej. Prv som ráno po prebudení ako prvé pustila rádio, teraz nie.. len keď ma príliš trápia myšlienky, vybehnem do prírody, jej zvuky sú balzamom( šumenie vody, listov, spev vtákov, cvrlikanie cvrčkov) Žiaĺ, svet je taky, ako si ho robíme(kazime) sami...
Vlastina1971
před 3 měsíciLidi často nejdou kvůli básni, ani kvůli kráse slov. Ale, koho bych tak kritizoval. Je to odraz vašeho já v zrcadle myšlenek.
Vlastina1971
před 3 měsíciDíky všem za názory. Rádi radí ti, co se považují za odborníky. Ale já nejsem básník, píšu tak jak sama chci bez předem určených pravidel a komu se to nelíbí, fain jeho právo na názor. Já svým veršům i tečkám rozumím......
Obsahově je to takové často slýchané "vzdychání nad světem", nenašla jsem nic nového nebo netradičně řečeného. Co se týká formy, nějak mi nesedí to zakončování každého verše tečkou. Někdy jde skutečně o větu, tam to působí přirozeně (Mám ráda samotu.) ale útržky typu "Ho uslyšet." působí opravdu nešikovně. Pokud chceš mít na začátku každého verše velké písmeno, to je v moderní poezii běžné, ale radila bych v tom případě úplně se vyhnout interpunkci.
Pěkně napsané, Tip. Mám ráda ticho, které tichem neni - na mysli mám zpěv ptáků, šumění korun stromů, deště a další zvuky v přírodě.
Ticho je vzácné a básník Ticho o tom už ví své. S ním se znám osobně