Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc s anděly

10. 09. 2024
16
7
129
Autor
Čudla

Když nemohu spát, 

vídám za oknem anděly

Ležím a chybí

mi tvé objetí

 

Andělé mi kynou

a já se dívám

jak noc bledne

než znovu zavřu oči


7 názorů

Evženie Brambůrková
před týdnem
Dát tip Benetka, Janina6

Andělé by byli fajn. Já vidím pokrývače, jak se fláká s mojí střechou a vidím černě.


8hanka
před týdnem
Dát tip Benetka

Keď nemôžem večer spať, myslím na svojich Andelov - deti a vnuka, chýba mi ich objatie...

kynutí anděla poznám sama na sebe, bol veľký problém aspoň trochu z tých barokových tvarov zhodiť...viem, nie som ten andel zhora, ale ktovie? Možno aj oni majú problém vzniesť sa...


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Nami 99, Radovan Jiří Voříšek

Radovane, to je vtipné ;) Tak v tom případě asi já kynu andělům... ;(


Radovan Jiří Voříšek
před 2 týdny
Dát tip Janina6, gabi tá istá, Nami 99, 8hanka, Al Jal Úd

Ještě mě napadlo - Andělé mi kynou - nedávat jim tolik jíst!


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Janina6, Al Jal Úd

Když nemohu spát... Někdy se dívám z okna. Dnes v 1:17 odjížděl soused do práce. Většinou ale jen poslouchám. Letadla auta a taky vlaky. Občas zaštěká pes. Pozdrav bohu do nebes. Chtěl bych slyšet výt vlky. Ale zatím dávají jen lišky dobrou noc.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Benetka, gabi tá istá

No, já tohle neocením, z andělů v literatuře mám osypky a že někdo leží a dívá se, jak noc bledne, pro mě taky ještě poezii nedělá. Ale chápu, že to působí tak prostince a bezbranně, že až sympaticky. No, vlastně máš asi odvahu ;) 


PP - pěká pocitovka


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru