Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

šachový zázrak

14. 09. 2024
7
14
145
Autor
Danny

pěšec šel omylem
o tři pole

figurky volají:
"zázrak!"


14 názorů

Porušovat pravidla šachu je podstatně snažší než porušovat fyzikální zákony. To první se úspěšně daří podvodníkům celého světa již celá staletí, to druhé se podvodníkům v černých talárech daří jen mimo záběry kamer. 


Danny
před 2 měsíci
Dát tip Janina6

Janina6: Třeba pochopili, ale nepřijde jim to jako něco zvlášť povedeného.  Hřebíček na hlavičku, může být :)


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Danny

Mně se to zdá taky vtipné a vlastně i k zamyšlení. Najít si na netu něco o šachu a pravidlech pro pohyb figurek je skutečně snadné. Ale nemyslela bych si na tvém místě, Danny, že počet tipů ukazuje, jestli to lidi pochopili. Třeba pochopili, ale nepřijde jim to jako něco zvlášť povedeného. Věřil bys tomu? ;)


dadadik
před 2 měsíci
Dát tip Janina6

No...

mně to přijde velmi vtipně vyjádřeno


Danny
před 2 měsíci
Dát tip Biskup z Bath a Wells

dadadik: no APodezDívka si právě myslí že ne

cituji

Tohle není úplně snadné na chápání. Myslím tedy především pro ty co nic nevědí o hře v šachy. Takže tohle dílo je jen pro specifickou skupinu čtenářů. 


dadadik
před 2 měsíci
Dát tip

Danny ale to snad ví každej, nebo ne?? :))


ale jo,m zázrak omylem...


Danny
před 2 měsíci
Dát tip

dadadik: ano, znalost tady rovná se že v normální šachové hře jde jenom o jedno nebo o dvě :) aspoň takhle to asi APodezDívka myslela :)


dadadik
před 2 měsíci
Dát tip

znalost tady rovná se, že šel pěšec o tři pole?

:)


Danny
před 2 měsíci
Dát tip

APodezDívka: no, mně přijde, že znalost šachů je tak nějak součástí všeobecného rozhledu, v mé bublině je daleko víc lidí, kteří pravidla znají než těch kteří ne :) ale v mé bublině, takže tím asi chápu menší tipovanost tohoto díla :)


APodezDívka
před 2 měsíci
Dát tip

Tohle není úplně snadné na chápání. Myslím tedy především pro ty co nic nevědí o hře v šachy. Takže tohle dílo je jen pro specifickou skupinu čtenářů. A já mohu jen poděkovat tátovi že mě s touhle hrou tak dlouho otravoval... :)


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip APodezDívka

Zázraky se dějí i omylem ;)

Vzpomněla jsem si na Želvu z Kingova hororu "To", jak říká: "Já jsem stvořila vesmír, synu, ale neměj mi to za zlé, měla jsem bolení břicha..."


dadadik
před 2 měsíci
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru